MuscleMeat
009CIMG06242
S

009CIMG06242

10 wk trainen
van 64,5kg naar, 80kg op deze foto
op naar de 90 volgend jaar!
van 64.5 kg naar 80 kg op 10 weken tijd? en je zit al sinds juli 2003 op dit forum? :scratch:

zeker goede basis om massa op te bouwen...
 
2.5 maand 15 kg nja ik vind het wel erg veel.
btw je moet wat aan je houding gaan doen want alles wordt nu naar voren getrokken
 
Ik heb bij m'n vorige foto wat uitleg gegeven, dat ik idd een traingeschiedenis heb van een paar jaar terug, vandaar dat ik al zo lang op dit forum zit, want je gelooft toch niet dat ik in 4 jaar tijd maar rond de 150 posts heb :P

Ik heb dus wegens ziekte en (enkel)blessures lang niet kunnen trainen, vanaf sept 2006 had ik Pfeiffer en mocht dus pas in februari 2007 op advies van m'n arts weer trainen...

En, ja, dat 10wk 15kg, niemand hoeft 't te geloven, iedereen in m'n omgeving heeft mij zien groeien in korte tijd, ik heb 't hier alleen gepost om mijn progressie te laten zien!

Ik heb me overal strak aan gehouden, voeding/trainen/rust en zit al over de ruim boven de 5000Kcals, tja, hoe kan ik jullie nog meer overtuigen? Vraag het aan m'n familie en/of vrienden ofzo :P

Ik ben 1,83m trouwens ;)
 
btw je moet wat aan je houding gaan doen want alles wordt nu naar voren getrokken

Ja dat klopt wel, heb ik al van vroeger af aan last van, helaas, maar probeer er wel zoveel mogelijk op te letten :)
 
heb je soms jay cutler legs dan?
kan nooit 15 kg in 10 weken, tenzij je elke dag 4 keer mac eet

en et lijkt wel alsof je alleen je borst traint
bicep stelt nog (bijna) niks voor, en doe wat aan je triceps want die zijn er nog vrijwel niet
 
tricker ga ergens anders bitchen man.

Eerst zeiken dat 15kg niet mogelijk is blabla, maar tegelijkertijd zeuren waar hij op achter zou lopen.
Die jongen is net bezig, maakt grote gains (of het nu 15 kilo is of niet) en die massa komt dan vanzelf wel, dus geen reden om 'm af te zeiken.
Een 10 om die jaloerse pipo's te compenseren.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
SnakeEyes
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.035
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
009CIMG06242.JPG
Bestandsgrootte
40,9 KB
Dimensies
499px x 519px

Deel deze media

Back
Naar boven