AndroidHealthClinic
009CIMG06242
S

009CIMG06242

10 wk trainen
van 64,5kg naar, 80kg op deze foto
op naar de 90 volgend jaar!
ik vind als je net bezig bent 15kg op 10weken erg onrealistisch. Als je AAS neemt is 1kg/week zelfs al ongelofelijk goed.
 
@ sid: Als je 1 kilo pakt met AS in één week, doe je iets heel erg verkeerd!!
 
check die borst..het lijkt me niet menselijk om met 10 weken training 15 kilo spiermassas te bekomen, want het ziet er redelijk droog uit. Dus check je kalender maar eens opnieuw! Ik snap dan ook niet waarom je zegt dat je pas volgend jaar de 90 gaat hitten, zelfs als groei je maar half zo snel als nu dan ben je er binnen 12 weken.
 
tricker ga ergens anders bitchen man.

Eerst zeiken dat 15kg niet mogelijk is blabla, maar tegelijkertijd zeuren waar hij op achter zou lopen.
Die jongen is net bezig, maakt grote gains (of het nu 15 kilo is of niet) en die massa komt dan vanzelf wel, dus geen reden om 'm af te zeiken.
Een 10 om die jaloerse pipo's te compenseren.

Thx dude!
Misschien had ik er beter niet 't aantal kilo's+weken bij kunnen zetten, want hardly anone believes me, maarja...

in 't begin gaat alles supersnel, ik weet zeker dat ik vanaf nu niet meer zo snel gewicht zal gainen...

M'n borst goreide altijd al 't snelst, train ik nu dus ook 't minst, misschien geeft deze foto wel een verkeerd beeld, want op andere foto's zie ik er namelijk wel uit als '80kg-er'...

Maarja, ik kan ook verkeerd op m'n kalender hebben gekeken en dat ik vorig jaar februari ben begonnen... :rolleyes:
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
SnakeEyes
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.026
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
009CIMG06242.JPG
Bestandsgrootte
40,9 KB
Dimensies
499px x 519px

Deel deze media

Back
Naar boven