XXL Nutrition
most muscular (niet opgepompt)
polofahrer

most muscular (niet opgepompt)

Hoi allemaal,

Even een fotootje tijdens de cut (kerst 86 nu 77kg). Ik train nu zo een 1,5 jaar thuis. Ik probeer op mijn voeding te letten (6x daags, veel eiwitjes,...) en neem enkel whey en creatine extra. Bovenkant borst loopt achter- ik doe toch veel incline benches en flyes. Linkertriceps is ook wat uit verhouding.

Graag tips en commentaar....
Borst is niet te beoordelen, maar de rest ziet er goed hard uit! :thumbs:
Nette traps ook! Met hoeveel kg dumbbell shrug je?
 
Volgensmij haal jij je schouderbladen omhoog, dat verklaard anders ook je lats. Maar verder ziet het er goed uit.
 
Mooie fysiek??

Zn linker arm is veel groter als rechts.
Geen goede rug (V)
Schouders te groot in samenhang met biceps.

Vind er nix aan..
 
Bedankt allemaal voor de reacties! Morgen doe ik een foto van mijn rug (dan kan ik bewijzen dat wel een V vorm heb ;-P)Ik trek mijn schouderbladen hier wel serieus op vandaar dat je mijn lats niet ziet... Linkerarm is stuk kleiner als rechter maar ik sta met links dichter bij de camera als rechts...vandaar het grote verschil in armen... tips zijn altijd welkom...

@ muay thai: shrugs doe ik met dumbell's van 35-40 kg en ik doe eerst 12 reps met de handen achter de rug, direct erna langs het lichaam en dan nog een setje met de dumbell's echt voor het lichaam en dat alles 3x. Deze oefening wissel ik af om de 2 weken met Brabell shrugs (ongeveer 70-80 kg)voor en achter het lichaam...
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
polofahrer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.196
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
most_musc1.JPG
Bestandsgrootte
15 KB
Dimensies
546px x 412px

Deel deze media

Back
Naar boven