XXL Nutrition
front double biceps 14 mei 2005
B

front double biceps 14 mei 2005

nog referentie foto
14 mei 2005
werk aan de winkel!
sorry dat ik zo 'stoer' kijk, maar deze kwam als beste foto uit de bus qua torso
@ iguana: hehe alles loopt achter, maar ja in deze pose blijft er idd niks vanover. Wordt hard aan gewerkt!
@qiniz: no idea...
thnx, guys een 7 had ik niet verwacht :D hoef ik misschien toch niet zo hard meer te trainen (j/k...)
 
Zou toch maar even doortrainen en massa kweken lijkt me prioriteit 1. Succes met je training!!
 
Basis is goed, maar ga nu niet denken van het is zo toch wel goed, want dan moet ik je enen gaan geven vanwege afwezige motivatie.
Dus blijven trainen slet, zodat je wat wordt, en dat wordt je, daar ben ik wel van overtuigd.
 
@markus: er wordt gegeten en getraind dat het een lieve lust is!
@ powerblade: j/k = just kidding :D
 
Adonis is lekker bezig vandaag. Hij strooit ruiterlijk met 1en en 4en. Maar nu kan ook niemand tippen aan deze jonkheer die in de Griekse mythen vaak ook een snoeiharde homofiel is.

Maar ter zake: je begint in ieder geval met niets en dat zie je ook aan de gewichten waar je na een maandje al mee rost.
 
@huckfinn: Dit is nog een beginner, als ik kijk naar zijn fysiek is het niet slecht, maar er is nog 10x zoveel uit te halen. Daarom vind ik het dus niet meer waard als een 4.
Ik heb gemerkt dat hier zelfs de allerkleinste een 6je krijgen, vind het nogal jammer dat jullie niet een eerlijk cijfer durven te geven inplaats van iemand in de hemel te prijzen.
Let op jezelf inplaats van anderen aan te vallen over hun beoordeling.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
builderB
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.832
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
double_biceps_front_klein.JPG
Bestandsgrootte
42,1 KB
Dimensies
600px x 450px

Deel deze media

Back
Naar boven