MuscleMeat
front double biceps 14 mei 2005
B

front double biceps 14 mei 2005

nog referentie foto
14 mei 2005
werk aan de winkel!
sorry dat ik zo 'stoer' kijk, maar deze kwam als beste foto uit de bus qua torso
@builderB: je lats zijn errug goed (zag ik ook op de andere foto).
Je serratus is ook mooi zichtbaar.

Qua armen en borst is er nog veel werk aan de winkel.

@adon1s: op zich heb je wel gelijk. De cijfers worden vaak veel te hoog gegeven.
Eerlijk gezegd maak ik me er zelf ook schuldig aan: ik heb Arms een 10 gegeven terwijl hij nog niet de fysiek van Jay Cutler heeft. Vergeleken met Jay (die imho wel een 10 verdient) zit Arms meer op een 9 dan een tien.

De foto's van de meiden worden zowiezo allemaal veel te hoog gewaardeerd (dat zal wel door de testosteron komen). Vaak zie ik 9s waar een 7 meer op zijn plaats zou zijn.
 
gat de goede kant op, natuurlijk nog veel massa winnen, en knip die haren eraf!!!!
 
@ adonis : wat een crap zeg hij post een foto en is geen arrogante klootzak dat is voor mij al een 6 waard.

Maar een 4 en dan zonder onderbouwing sorry hoor post dan niets en laat je cijfer achterwege
 
thnx guys!
De kritieken zijn zeer motiverend voor mij! Evenals de typfouten, ik weet dat ik nog niks kan hoor.... wrijf het er maar goed in.

p.s.die haren gaan er echt nie af jongens!
 
compenserend voor 'adonis'..post jij eerst je foto's maar voordat je anderen negatief gaat beoordelen k?
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
builderB
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.830
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
double_biceps_front_klein.JPG
Bestandsgrootte
42,1 KB
Dimensies
600px x 450px

Deel deze media

Back
Naar boven