XXL Nutrition
Na de training...
T

Na de training...

Ik ben 24 jaar, lengte is 1m83, gewicht is 76 kilo. Ik train nu 14 maanden. Ben in die tijd 14 kilo aangekomen.
Ik train thuis, 3x in de week, zo'n 2 uur per training.Ben sinds 4 weken bezig met cardio. Gedurende 3 maanden is mijn gewicht een beetje blijven hangen, ben nu meer aandacht aan het geven aan het eten, wat ik eerder vrijwel niet deed... En er zit nu weer vooruit gang in...
netjes dat je elke maand een kilo droog hebt kunnen pakken. :thumbup: misschien dat het straks wat minder hard gaat maar keep it up :cool:
 
Ben ook 24j en 1,83, alleen 89kg met 12% vet. Goed eten maar vooral veel eten, en door blijven trainen. Genoeg ruimte nog voor groei!
En vergeet je triceps niet...
 
strakke buik en borstkas. het lijkt wel een beetje dat je achterloopt in de biceps maar het kan ook aan de pose liggen ;).
 
mooi droog..dikke traps in vergelijking met de rest.

idd goed eten en slapen als een roos..
 
Voor je vooruitgang. Zou mooi zijn als je die steady kilo per maand vast kon houden dit jaar.
 
Je lichaam ziet er goed uit. Alleen begrijp ik je trainingsmethoden niet. Je zegt dat je per keer 2 uur traint? Dat is wel erg veel! Beste is om binnen een uur klaar te zijn met je training. Ik weet niet hoeveel spiergroepen je per keer pakt, maar doe er niet te lang over. Een beginneling denkt altijd dat hij VEEL moet trainen en gaat zeker minimaal 2x in de week een spiergroep aanpakken. 1x is ruim voldoende. Je traint thuis? Wat is je reden daarvoor? Vergeet niet dat je thuis een aantal attributen mist. Thuis heb je vast geen cable en ander apparatuur om je rug te trainen. Als je naar een sportschool gaat, zal je merken dat je meer mogelijkheden hebt. Ik ben zelf niet echt een voorstander van thuistrainen, alleen in geval van nood. Dan zeg je dat je in je gewicht bent blijven hangen. Logisch, omdat je aan cardio doet. Je wil toch massa hebben? Dan zou ik geen cardio doen. Gewoon GOED eten. Dus weinig vet en kh, dan blijft je BF laag. Je gewicht hangt nu omdat jouw caloriebalans verstoort is doordat je aan de ene kant wil bulken en aan de andere kant vet wil verbranden. Je schrijft zelf al dat je dit veranderd hebt en nu meer eet. Ik zou de cardio helemaal stoppen en gezond bulken.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ThijsH
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.363
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD C2,D230
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,5 mm
Blootstellingstijd
1/30 seconde(n)
ISO
100
Bestandsnaam
17-06-2007_01_A.JPG
Bestandsgrootte
50,2 KB
Datum gemaakt
di, 30 november -0001 12:00 AM
Dimensies
512px x 550px

Deel deze media

Back
Naar boven