AndroidHealthClinic
Na de training...
T

Na de training...

Ik ben 24 jaar, lengte is 1m83, gewicht is 76 kilo. Ik train nu 14 maanden. Ben in die tijd 14 kilo aangekomen.
Ik train thuis, 3x in de week, zo'n 2 uur per training.Ben sinds 4 weken bezig met cardio. Gedurende 3 maanden is mijn gewicht een beetje blijven hangen, ben nu meer aandacht aan het geven aan het eten, wat ik eerder vrijwel niet deed... En er zit nu weer vooruit gang in...
Kunt beter 5 keer in de week 1 uur trainen, ipv 3 keer 2 uur. Maar goed als het werkt voor jou dan is het prima. Verder goede basis, keep it up!
 
alleen train je je benen wel?

beetje domme vraag idd! je ziet het toch ook zijn benen! jezus!
 
Doe je toevallig ook aan kickboksen? Je lichaam ziet er behalve redelijk gespierd, ook erg strak uit en je benen zijn erg afgetraind, met name je kuiten. Zou bijvoorbeeld door touwtjespringen kunnen komen.
Succes!!
 
Ziet er redelijk goed uit, en elke keer 2 uur trainen is idd veel maar denk niet dat je van het resultaat kan klagen dus jah .. mss gewoon eens anders proberen , minder lang trainen en zien wat het geeft ?
 
Luister aub niet naar alle domme opmerkingen van die bekrompen zielen hier. 2 uur trainen is prima, meerdere keren per week hetzelfde trainen bezorgt je betere resultaten dan alles 1x doen en thuistrainen is ideaal en echt geen belemmering.

Je ziet er goed hard en droog uit, beetje het lichaam van een vechtsporter. Nette gains tot nu toe en slim om meer aandacht aan je voeding te gaan besteden.
 
weeg je wel weinig voor die lengte... maar goed meschien niet zo'n hoge botdichtheid ;)???
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ThijsH
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.364
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD C2,D230
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,5 mm
Blootstellingstijd
1/30 seconde(n)
ISO
100
Bestandsnaam
17-06-2007_01_A.JPG
Bestandsgrootte
50,2 KB
Datum gemaakt
di, 30 november -0001 12:00 AM
Dimensies
512px x 550px

Deel deze media

Back
Naar boven