Fitness Seller
upper body
R

upper body

na een jaar trainen:

stats:
14 jaar
1,70m
58kg
volgens mij is het extreem lastig om als 13 of 14 jarige spiermassa te kweken.
 
volgens mij is het extreem lastig om als 13 of 14 jarige spiermassa te kweken.

Dat valt wel mee bro ;)

@rafael41, je ziet er niet best goed uit, vooral niet voor een jaar, je bent gewoon extreem dun. Nu eten man! je heb je leeftijd mee! Ik begon ook pas serieuzer te trainen op mn 15e
 
bedankt voor de reacties ;O

@Cyan: heb me niet echt 100% aan een trainingsschema gehouden :p die dingen werken niet echt bij mij de ene week doe ik 8x4 squats terwijl ik de ander week nauwelijks voorbij 8x2 kom :X ik train dus gewoon tot ik niet meer kan, in plaats van mezelf aan een vaste schema te houden :X maar dat hoeft niet persee slecht te zijn toch, want als je volgens een vaste schema traint dan doe je bijvoorbeeld 6x3 flatbench press terwijl je een week daarna makkelijk 10x3 aankan :X maar ben nog een beginneling dus heb er nog niet al te veel verstand van ook al klink ik alsof ik dat wel heb :p :p :p
 
maar probeer wel op mn eten te letten, vond mezelf nooit dun maar meer gewoon... tussen en dik en dun in...
 
als jij tussen dik en dun inzit...

dan ben ik moddervet :P

GA ETEN.. alhoewel je bent nog maar 14.. ga bier drinken en genieten van het leven tot je 18 en kom er dan achter dat je toch maar wat meer had kunnen sporten en wat minder snacken en feesten en bierdrinken.
 
Ik ben ook 14, ben 2 maand bezig en zie er beter uit, je moet gewoon VEEL eten, en erop letten dat het gezond is, dat werkt ook voor mij, eten is belangrijker dan het trainen zelf, want als je niet eet en wel traint word je alleen maar dunner.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
rafael41
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.798
Aantal reacties
39
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Afbeelding_0051.jpg
Bestandsgrootte
19,6 KB
Datum gemaakt
ma, 30 juli 2007 12:38 PM
Dimensies
352px x 288px

Deel deze media

Back
Naar boven