MuscleMeat
dezeweek
Tommyboy

dezeweek

even fotootje voor de spiegel in de gang. hartstikke vaag dus heb ook 10 x moeten bedenken voor ik um uploade ..
Ondanks de vaagheid van de foto, kun je zien dat je flink wat massa hebt. Triceps lijken wat vlak. Foto is helaas te vaag voor een goed oordeel.

Misschien eentje met digitale cam maken?
 
ja zat al onderwerpen over digicams te lezen. Ik heb een canon powershot A60 Nooit echt gebruikt want na 2 fotoos zijn de batterijen leeg. MEt de fuji van mijn ouders gaat het iets beter. 6 fotoos met 1 setjes batterijen hahaha maar probeer dat wel een keer. En je bent een kenner hoor want ja idd mijn triceps zit me heel erg dwars. hoe goed en zwaar ik ze ook aanpak ....je ziet er amper iets aan. ik weeg maar 75 en oog ongeveer 80. Massa heb ik dus niet maar schouders zijn wel aardig op formaat ja
 
inderdaad beetje vaag ja..
Koop een paar 2100/2300 Mili Ampere batterijen en een lader (bij S&F €30,-), en zet er dan nog eens een foto op! dan pas kunnen we een goed oordeel geven
 
Ik heb een canon powershot A60 Nooit echt gebruikt want na 2 fotoos zijn de batterijen leeg.
.

Dit heb ik ook gehad miet mijn powershot a70. Totdat ik dure batterijen kocht (duracell van 6E ofzo). Nu gaat ie rustig een paar maanden mee.
 
'' Iedereen'' heeft een groep die in verhouding tot de andre wat minder hard groeit...

Ik denk dat dat bij mij m'n biceps is, maar ik voel deze wel goed na het trainen...
Das bij mij andersom met m'n borst. Deze voel ik niet goed en op de 3de dag pas.
Probeer te varieren voor je triceps en ik denk zoveel mogelijk met barbells,dumbells en losse schijven...
Succes !
 
jo thnx mensen allemaal. dat ie vaag is ja daar kan ik commentaar op verw8en haha maar maakt niet uit . ik heb weer van me laten horen eej LOL. Misschien moet ik maar eens met HET trcipsmonster van dbb een keer triceps trainen. weet alleen niet wie dat is. ik heb idee dat ik triceps goed train. maar als iemand mij de ultieme triceps training kan geven graag . dan probeer ik het gewoon en kijk wat het voor mij doet
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Tommyboy
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.076
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
tommyvoordbb.JPG
Bestandsgrootte
21,1 KB
Dimensies
640px x 512px

Deel deze media

Back
Naar boven