AndroidHealthClinic
dezeweek
Tommyboy

dezeweek

even fotootje voor de spiegel in de gang. hartstikke vaag dus heb ook 10 x moeten bedenken voor ik um uploade ..
nou dank je haha. i kvind het tegenval omdat ik steeds meer guppen na een jaar trainen met 90 kg zie gooien. voorheen als ik er wel trots op. benchen is voor mij een 6 nu haha. voldoende maar ook nix meer. kan 8x90 4x100 en 2x110
 
oh ik ga een batterijen halen ..wordt het nix ..dan kijken voor een andere camera ...maar is zo zonde want dan moet ik die andere WEGGOOIEN? nooit gebruikt en kost 1.5 jaar geleden wel 299 euries
 
Voeg me bij het commentaar dat anderen reeds gegeven hebben.
Op die ouder pic had je zo'n glad kapseltje, en op deze foto lijkt het een soort hanekam, verandering van identiteit?
Of komt het doordat de foto vaag en bewogen is?
Maar pak die triceps eens echt keihard aan, heb ik gisteren met mijn biceps gedaan (Chinnen, pulldown, seated row, upright row, barbell curl, DB preacher curl en concentration curl, op het laatst kreeg ik een 12kg DB niet meer omhoog terwijl ik met 20kg begon, dus echt afgemaakt die handel) en voor het eerst sinds ik train heb ik serieus spierpijn in mijn biceps.
 
heb gewoon rondom stekeltjes. was toen op zijn kortst en hier zoon beetje op zijn langst. ik doe altijd bijv 12- 10 -8- 6 en dan steeds zwaarder
 
netjes hoor !
wink.gif
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Tommyboy
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.081
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
tommyvoordbb.JPG
Bestandsgrootte
21,1 KB
Dimensies
640px x 512px

Deel deze media

Back
Naar boven