Fitness Seller
Ik train elke week 2x, nu pas 3mnd, jullie kunnen nog een hoop van mij lere
P

Ik train elke week 2x, nu pas 3mnd, jullie kunnen nog een hoop van mij lere

Hoi leden

Na wat rond gekeken te hebben bij de foto`s en zo, heb ik mij ook even ingeschreven.
Ik ben hier even nieuw, als de meeste hier met bodybuilding zijn.
Ik denk dan ook dat mijn bijdrage een verfrissende aanvulling zou zijn op jullie trainingsmethoden.. schema's, voeding, etc.

Ik train nu kleine 3 mnd op de sportschool, 1 soms 2x in de week.

Hiervoor deed ik aan opdrukken en optrekken waarbij wij veel ervaring hebben opgedaan doormiddel van loodzware trainingen.

Mijn training is meestal lkkr zwaar op de sportschool na een opwarm opdruk sessie van 3x30. ga ik banken begin met 130 en dan steeds iets lager, ligt er aan hoe ik het ervaar.

1x 130 5x
2x 120 5x
3x 105 6x
zo iets dus.

Veder doe ik sinds eeuwig aan opdrukken, deze oefening met surfen samen maken mij erg sterk.
Ik kan 75x opdrukken, en 35x met mijn vriendin op mijn rug (benen over elkaar natuurlijk)

Als been training krosfiets ik vaak in de avond de mulle duinzanden door, meestal 15 minuten)
Ik heb ik in mijn jonge jeugd kracht opgebouwd met Wind en golfsurfen.

Overdag probeer ik altijd een spiergroep aan te spannen, dan weer buik in de auto, armen tijdens college.

Heeft U vragen over Uw training helpen wij U graag op weg.
Allen Sucess met de training, keep up the good working

Groet,
R. & J.
Oooh deze fantast weer. Ik denk dat het een kloon is van Teflon-Ron :) hehehe
 
"Ik heb ik in mijn jonge jeugd kracht opgebouwd met Wind en golfsurfen"

:roflol: Hoe wou je daar kracht mee opbouwen? ik doe ook aan windsurfen maar ik weet toch wel dat je er geen kracht mee opbouwt hoor.. misschien je onderarmen omdat je daarmee de giek vasthoudt.
 
SanderM ik surfte zonder trapeze dag in dag uit, woonde op aan zee en op het strand van mei tot sept. Dan is het best zwaar.
 
Kijk uit jongens en meisjes, hij kent een mod persoonlijk....woehoehoehoe....

Hou toch op man. Ik neem iemand op college-instappers zoiezo niet snel serieus.
 
wat is dit eht afzeik kwartier iedereen moet gewoon doen wat hij denkt dat goed moeten we nu elkaar almaal afzieken omdat hij een vage manier van trainen heeft plux de rest afzeiken gaat toch nergens over
is wel grapig dat wel
 
Zo volgens mij hebben we hier toch met de opvolger van Arnold swarchenegger te maken!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Plux Sucks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.450
Aantal reacties
39
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
9674485_700_700_iPYm.jpeg
Bestandsgrootte
34,8 KB
Dimensies
700px x 519px

Deel deze media

Back
Naar boven