Fitness Seller
Benen voor de kuur.
Animallegs

Benen voor de kuur.

Foto van de beentjes. Ik zal maar meteen erbij zeggen dat mijn naam Animallegs is, omdat ik benen heel graag train, (nog) niet vanwege de grootte ;)
Deze trouwens even gepost zodat iedereen dalijk ook daarvan de progressie kan zien tijdens/na de kuur (komt over een maandje)

Pose niet geweldig, maar moet die voor benen nog even onder de knie krijgen. Tips?
Die poten van jou gaan veel groeien van de test en dbol!!

Haha... Zwaar squatten en veel vreten en je zal waarschijnlijk gruwelijk groeien. (net als mij destijds van zelfde kuur)
 
Een 9 om die totaal idiote 3 van Reep te compenseren. Als je niet weet waar je over lult, hou dan ook gewoon je mond, noob...En jij zegt een voorvereiding van een Mr. Olympia-kandidaat van dichtbij te hebben meegemaakt? Waar heb je naar gekeken dan? Waarom denk je dat die jongens daar staan en waarom ze zo groot en droog staan, ''vlak voor je neus''? Hou toch op.

@ Poster: Vergeet aub niet tegelijkertijd je kuiten te trainen en kijk eens in wat BB-bladen voor goede poses voor de benen. Kijk vaak naar jezelf in de spiegel, dan komt het vast goed.
 
reep je bent echt een rare snuiter! beoordeel gewoon me benen en meer niet joh. ik geef jou toch ook geen 2 omdat jij NIET wil kuren?

jongens bedankt voor de reacties! en kuur foto's worden monsterlijk hoop ik!!!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.802
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Nokia N95
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,6 mm
Blootstellingstijd
1/17 seconde(n)
ISO
800
Flash
Auto, fired
Bestandsnaam
Benen_1.jpg
Bestandsgrootte
34,3 KB
Datum gemaakt
di, 11 september 2007 10:55 PM
Dimensies
406px x 640px

Deel deze media

Back
Naar boven