Fitness Seller
my legs
M

my legs

Ik heb hard getraint om dit te krijgen. Graag eerlijk over wat jullie ervan vinden!

Ik gebruik niets (geloof het of niet). Doe verder nooit krachttraining, maar wielren elke dag. Mijn vetpercentage is 5,5% op de foto.
droog en goede definitie, netjes.

voor bodybuilders begrippen nog wel massa tekort.

7,5
 
Als dit alleen met enkel wielrennen verkregen is een dikke vette 9!!

Dan zou ik ook willen adviseren om er goede krachttraining bij te gaan doen, want dan heb je zeker potentie voor goede benen!

Wanneer dit met krachttraining/wielrennen bereikt is complimenten voor de defintie en droogheid, maar dan onbreekt het gewoon aan pure ''flinke'' massa. En dan een dikke 7.

Ik heb een beetje hetzelfde verhaal, lang nog niet de kwaliteit van jou. Maar ook moeite om dikke massa op mijn benen te krijgen ivm. 2 uur fietsen p. dag (6 x per week, voor werk)
 
ik zou met deze benen al heeel erg blij wezen, als je deze benen had laten zien met een BF van 17% zou iedereen zeggen: Massa!!, en kreeg je allemaal 9ens en 10en
 
superdroog, freaky aders op je kuiten en ook nette massa op de kuiten, massa op bovenbenen vind ik wat moeilijk te beoordelen, misschien wat meer info of foto's?
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
masterlegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.892
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
83464302_5_FSAO.jpg
Bestandsgrootte
39,1 KB
Dimensies
375px x 500px

Deel deze media

Back
Naar boven