Fitness Seller
ontspannen en gespannen
ronald830924

ontspannen en gespannen

3 kg aangekomen sinds laatste foto, graag jullie mening over welke spiergroep wat extra aandacht kan gebruiken. Ik dacht zelf aan bovenkant borst...
Thnx,
Ronald
werk aan de schouders!!!!!!!! verder al aardig dikke borst maar de bovenkant kan wat meer gebruiken:)
 
schouders is idd een goede groep om verder mee te gaan.
Hoe zien je lats er uit? Kan nu moeilijk beoordelen ;) maar ik zie wel wat zitten
 
je linker borst lijkt veel kleiner, schouders mag wel wat extra aandacht krijgen, maar wel al netjes hoor!
 
Thnx guys, Linkerbost IS kleiner, heb een vergroeiing in mn rug en mn bostkast links is dikker :S Daar kan ik helaas niet veel meer aan doen..
Maar de bovenkant hoorde ik en schouders... Oke.. Iemand goeie tips om de bovenkant bij te trekken???
 
Ja, ik snap dat je met incline je bovenkant traint;flys en presses.. En sinds een tijdje begin ik ook met inlines maar t resultaat blijf een beetje uit :S

En wat betreft schouders, ik zou deze ook wat groter moeten maken voor de verhoudingen maar schouders is mn favo spiergroep en ik train ze hard en zwaar.. Iemand nog suggeties voor mij om schouders een boost te geven?

Thnx
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ronald830924
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.228
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
nieuw_5.JPG
Bestandsgrootte
16,1 KB
Dimensies
766px x 547px

Deel deze media

Back
Naar boven