AndroidHealthClinic
Pose, 17 jaar, 1 m 92, 105kg
G

Pose, 17 jaar, 1 m 92, 105kg

Hallo,

Ik ben al een tijdje lid, maar nooit echt de moeite genomen om te posten, wel altijd gelezen etc.

Ben 17 jaar, 1 m 92 (lang, I know). Weeg momenteel 105 kilo, maar zit ook wel een laagje vocht en wat vet bij. Train nu ongeveer 1.5 jaar (sinds maart 2007 pas met ''de grote 3'').

Krachtstats zijn jammergenoeg niet zo spectaculair:
BP: 1x100 SQ: 1x120 DL: 3x150.

Wil nog even kwijt dat dit forum mij altijd heel erg heeft gemotiveerd dus allemaal bedankt!

Later!
Je deadlift is wel heel zwak als ik dat vergelijk met je lengte/gewicht.

Basis ziet er goed uit verder
 
Je hebt pech met je lengte dat er wat moeilijker buff uit gaat zien.
Keep training :thumbs:
ps: doe eens een pose ofzo, misschien jezelf laten trekken
 
@ Maiskorrel:
Ik vind het persoonlijk altijd onzin als mensen zeggen dat je ''pech'' hebt als je lang bent. Ik vind het altijd bijzonder lelijk als je van die mannetjes van 1.60 hebt die dan even breed als lang zijn. Echter, dit is mijn mening:) Ik zal niet ontkennen dat het moeilijker is om er echt breed uit te zien, maar als ik eenmaal beestachtig ben kan een BBer van 1.60 die naast mij staat het wel vergeten:P
 
nice voor je leeftijd, daarom een 8! je mag nog wel wat droger, want denk dat je best hoog in je bf zit, maargoed je hebt de tijd ;)
 
Ben van dezelfde lengte en vind je er al zwaar uitzien, gaat goed dus. Idd wel wat opletten met bf, zou binnenkort toch een cut overwegen
 
Om eerlijk te zijn heb ik een klein beetje skit aan mijn bf. Ik wil me nu liever richten op more mass and power. Besides, het is winter. Ik ga als de vogeltjes weer fluiten wel proberen te cutten!
Allemaal bedankt!
 
Netjes man ! keep on pumping.. btw niets mis met je lengte (ben zelf ook 1,94m)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
GoTT
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.001
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Corelogic SAMSUNG
Bestandsnaam
mennodec.jpg
Bestandsgrootte
45,6 KB
Datum gemaakt
zo, 01 januari 2006 12:00 AM
Dimensies
1024px x 768px

Deel deze media

Back
Naar boven