MuscleMeat
Bram en ik
Speer

Bram en ik

Neef van m'n vriendin, Bram, en ik, 3 weken terug.

Bram heeft zich in het verleden vooral bezig gehouden met vechtsport (freefight), maar de laatste tijd is hij fanatiek aan het fitnessen. Hij doet voornamelijk fullbody en veel massa oefeningen. Hij heeft ook enorme benen! Traint 4 - 5 x per week.

Ik ben meer van de split en ik doe meer isolatie. Al ben ik bang dat ik het komend jaar ook maar eens aan de squat en deadlift moet beginnen. ;) M'n onderrug en benen kunnen wel iets meer massa gebruiken. Train gemiddeld 3 x per week.

Bram: ongeveer 90 kg, rond de 1.75 m lang?!

Speer: ongeveer 87 kg, 1.81 m lang.

Edit: Ik train sinds het voorjaar van 2004, en sinds een jaar of 2 fanatieker met voeding, supplementen etc.
zo zie je maar weer dat droog er 10 keer beter uitziet, want jullie armen zijn volgens mij bijna even groot maar die rechtse ziet er veel beter uit vind ik.
 
Zijn onderarmen zijn een stuk groter, hij heeft dikkere benen en hij zit momenteel in de bulk, ik niet.
 
Hoelang train je ? ziet er al aardig uit.

Benen kan ik zo niet beoordelen maar je hebt al aardig lats.

Schouders lopen zo te zien wel een beetje achter, misschien military press proberen ?

in ieder geval keep it up :) ziet er al goed uit kerel
 
Schouders en biceps zijn onder de maat, maar je lats zien er goed uit, voor zover ik kan beoordelen. Oftewel: shirt uit.
 
Waarom nog wachten met squat/deadlift? Begin er gewoon je eerstvolgende training mee, twee onmisbare oefeningen.
 
"Al ben ik bang dat ik het komend jaar ook maar eens aan de squat en deadlift moet beginnen"

en waarom zijn we daar bang voor, grote jongen? ???
 
Pff al bijna 4 jaar aan het trainen en nog geen deadlift of squat gedaan, schaam je.
Lats en triceps zien er goed uit maar je schouders/biceps lijken wat achter te lopen.
 
laat iedereen in ze waarde man dannyman als hij dat niet doet laat dat dan.

ik zou idd beginnen met squate en deadlift
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Speer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.779
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
bram_ik2.JPG
Bestandsgrootte
77,4 KB
Dimensies
866px x 623px

Deel deze media

Back
Naar boven