Fitness Seller
jan 2008 biceps
J

jan 2008 biceps

jongens vernaai nou niet deze foto met al dat stomme commentaar :p vind t wel een beetje moeilijk te beoordelen deze foto zo.
 
zo te zien zijn er hier veel gasten jaloers op mn shirtje. Kun je wel kopen hoor!! Pm me maar. Ik heb nog veel meer mooie variaties maar deze zaten in de was. zal ik voor jullie daar ook foto`s van maken?

Voor de mensen met commentaar waarvoor we hier zijn.

train bijna 5 jaar.
arm 40,5 cm
95/96 kilo
186 lang
 
Is dat 40.5 cm omtrek ( je bicep ) twijfel er eerlijk gezegd toch aan.
Denk niet dat je 5jaar serieus aan't traine bent want dan had je best verder mogen staan ?
 
Is dat 40.5 cm omtrek ( je bicep ) twijfel er eerlijk gezegd toch aan.

Denk niet dat je 5jaar serieus aan't traine bent want dan had je best verder mogen staan ?

Goed jij weet niet waar ik weggekomen ben. Ik was een krieltje. toen ik op mn 18e begon was ik amper 67 kilo.
De laatste 3 jaar neem ik regelmatig een shake..
Laatste 2jaar vreet ik ook als een mongool.....
Dat neemt niet weg dat ik mezelf nu nog steeds een klein kereltje vind....
Die omvang heb ik max gemeten met een goed no product en bi tri max opgepompt.
dat is hier dus niet het geval + je drukt een deel in het bankje.
Doe deze oefening nooit vind hem niet lekker. Had net benen getraind dacht pak nog ff snel een setje biceps want die was vrij... Kon niet meer was misselijk van benen.
 
Op je andere foto's zie je idd dat je bicep wel beter ontwikkeld is als op deze foto blijkt , dus ik neem bewust mn woorden terug :) Heb je geen begin foto dan is het makkelijker een oordel te plakken op je 5 jaar training want op dit moment ben ik een beetje van mening dat je verder kon staan , ik kan me vergissen ik wil je hier niet mee aanvallen of eender :)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Jandr8ten
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.902
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
jan_2008_5.JPG
Bestandsgrootte
26,7 KB
Dimensies
600px x 450px

Deel deze media

Back
Naar boven