AndroidHealthClinic
Mei 2004
S

Mei 2004

  • StormVision
Op deze foto (die duidelijk op Jamaica genomen is :-) woog ik 83 kg voor 1,88 meter en was ik 29 jaar. Ik was toen een paar jaar bezig met krachtsport maar nooit echt intensief (ongeveer 2 keer per week, full body, soms een paar maanden niet). Eigen opmerking : BF veel te hoog, waarschijnlijk > 20%, desondanks wat structuur te zien :-). Voor de rest niets speciaals alleen traps waren toch wel redelijk ontwikkeld.
BF is zeker niet hoger dan 20 en als ik eerlijk mag zijn, moest je zeggen dat dit een beginfoto is waarop je nog niet trainde zou ik je ook geloven.
 
S
Een beginfoto is het niet echt want dat begin was veel erger :-) Let op, dit is een foto van 4 jaar geleden. Binnenkort zet ik een recente foto erbij. Sindsdien heb ik nog wat af en aan getraind maar ben sinds een 5-tal maanden weer ietsje serieuzer bezig. Ik ben van plan binnenkort te starten met een 3 dagen split schema. Mijn bedoeling is zeker niet om een beest te worden. Gewoon dat vetgehalte wat naar beneden, dat buikje dat ik jaren gehad heb weg houden en alles wat strakker en steviger maken. En nee, da's gewoon zeewater denk ik aan mijn kin :-)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
StormVision
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.065
Aantal reacties
6
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Canon Canon PowerShot S45
Opening
ƒ/4.9
Brandpuntsafstand
21,3 mm
Blootstellingstijd
1/800 seconde(n)
Flash
Auto, did not fire
Bestandsnaam
16-05-2004.jpg
Bestandsgrootte
56,3 KB
Datum gemaakt
vr, 14 mei 2004 5:27 PM
Dimensies
521px x 600px

Deel deze media

Back
Naar boven