AndroidHealthClinic
Progressie na 2 jaar
J

Progressie na 2 jaar

Foto 1 is genomen in de zomer van 2006 - hier trainde ik een half jaartje, maar zonder voedings- / trainingsschema.

Foto 2 = dec. 2007, veel koolhydraten eten, beetje aan het bulken

Foto 3 = hier heb ik echt een sixpack dieet gevolgt, low carbs, low fat en heel veel eiwitten.

Mijn doel was altijd om zoiets als brad pitt in troy te krijgen.
Veel groter dan dat ik nu ben wil ik dus niet worden. Een ander doel van me is eventueel om op de cover van menshealth te komen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
p.s. Respecteer mijn doelen aub (dat ik niet veel groter wil worden).
ziet er goed uit en ik respecteer je doelen. maar brad pitt in troy is toch nog een heel pak groter.
 
poeh nice hoor:)! Je hebt ongeveer hetzelfde doel als mij. Alleen ben ik er nog lang niet..
Heb je wat krachtstats?
 
maar brad pitt in troy is toch nog een heel pak groter. '

Ik zou brad pitt dan weleens naast hem willen zien staan, wedden dat jerrow groter is!

Kijk de beelden er maar op na..., heb ik net ook gedaan.
 
Bad Pritt in Troy was vooral droog maar had niet zoveel massa hoor, ik snap daarom ook niet waarom het zon doelfysiek voor vele is geweest (nu is het meer de 300 fysiek die men wil)

Ik hoop niet dat je benen traint want dan maak je geen kans om in de mens health te komen.

al met al aardige progressie ook al zie ik geen verschil in droogte of massa tussen het tweede en derde plaatje -> 8
 
thanx guys!

jah 300 fysiek / troy iets in die richting..

ik train me benen wel... hoezo..?

hehe er is inderdaad weinig verschil op de foto's, maar in het echt is het beter te zien.. onderste buikspieren zijn wat beter zichtbaar...

krachtstats: bankdruk - 105kg 7x

ik ben trouwens 188cm en 88kg
 
Echt heel erg goed!! Een goede progressie in 2 jaar tijd. Ik probeer net als jij veel koolhydraten tot me te nemen.

Misschien een beetje een domme vraag: ging je niet achteruit op andere oefeningen en verloor je geen spiermassa door het volgen van het sixpack dieet?
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
jerrow
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.834
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
SAMSUNG SAMSUNG
Bestandsnaam
11118.JPG
Bestandsgrootte
106,4 KB
Datum gemaakt
za, 01 januari 2005 12:00 AM
Dimensies
1322px x 660px

Deel deze media

Back
Naar boven