MuscleMeat
augustus 2005
Boyunderstood

augustus 2005

Dit ben ik na 2 jaartjes trainen. Ik kom van 55kg en ben nu + - 68 kg. Gewicht schommelt steeds, ligt aan mijn leefpatroon. Zoals je ziet ben ik nog bezig een goede frame te bouwen, dus helaas geen super pose
Oh ja, ben nog lang niet tevreden, mn bovenborst en schouders daar baal ik zo van.. die groeien helaas minder snel. En ja, wat meer cardio kan ook geen kwaad denk ik voor mij. Vetpercentage: 13%
 
schouders zouden inderdaad iets groter mogen

wel goeie fysiek verder (Y)
 
ja, schouders blijft een probleem. Ik heb er gewoon geen aanleg voor, maar ik werk er hard aan nu met basisoefeningen.. kritiek is altijd welkom... wel opbouwende kritiek he! :D
 
vind dat je n goeie bouw hebt je ziet er eerder uit als 80 kg!!
nette borst!
 
Op zich een geode fysiek, echter je schouder is minder. Maar misschien moet je juist in plaats van echte massa oefeningen, juist je schouder wat meer isoleren.
 
ziet er goed uit. probeer bij schouders bij negatieve beweging wat langzamer te gaan en zwaar gewicht tussen 4-6 reps. wat ook goed zou kunnen helpen is ligende press en liggende side laterals. dit doe je met een gewicht rond de 10 kg want het is loeizwaar gewloof me. dus niet te veel pakken anders ga zeker fout doen bij liggende oefeningen
 
je voorste kop ziet er wel goed ontwikkeld uit. ga je dus richten op je laterale en achterste kop. ik zou zeggen maak is 2 verschillende aanpakken voor je schouders die je om en om gebruikt. 1 met vooral basisoefeningen. (weinig hh) en een met meer isolatieoefeningen (met meer hh) dit werkte bij mij goed. hoe vaak train je btw je schouders in de week? je kunt je schouders gerust 2x per week trainen als je het aantal oefeningen niet te groot maakt per training.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Boyunderstood
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.595
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Afbld_06_.jpg
Bestandsgrootte
9,8 KB
Dimensies
480px x 360px

Deel deze media

Back
Naar boven