XXL Nutrition
augustus 2005
Boyunderstood

augustus 2005

Dit ben ik na 2 jaartjes trainen. Ik kom van 55kg en ben nu + - 68 kg. Gewicht schommelt steeds, ligt aan mijn leefpatroon. Zoals je ziet ben ik nog bezig een goede frame te bouwen, dus helaas geen super pose
een 8,5 maar omdat ik die niet kan geven een 9.

vind dat je erg massive uitziet voor 68 kg. Vind je borst trouwens een mooie vorm hebben, bovenkant is altijd moeilijk te ontwikkelen. Bij mij is ook schouders en bovenkant-borst m'n zwakste punten!

Veel succes verder!
 
ziet er zeer massief uit. Triceps en achterkant schouders lopen iid achter. Misschien een idee om ipv vlak banken alleen nog shoulderpress + incline te doen?

en dat gewicht.... 68 kg. Je bovenkant ziet er veeeel zwaarder uit. Hoe staat het met de benen?
 
Bedankt voor de reacties. Nog even voor de duidelijkheid, ik ben echt maar 68kg. Ik ben ook maar 1.70m, dus dat verklaart een hoop. Ook erg bedankt voor de tips om mijn schouders te shocken, ik zal er zeker wat mee doen. En om eerlijk te zijn over mijn benen, die zijn gewoon WACK! Daar werk ik momenteel hard aan en ik zal eind dit jaar foto's van gaan maken. Vanavond zal ik nog een foto plaatsen van mijn rug!
 
Maak je niet te druk om je vetpercentage, kweek eerst nog meer massa vooral rond je schouders :) .
 
ben net zo lang als jou, weeg ongeveer hetzelfde. maar jij ziet er wel een stuk voller uit.

hoe zit het met je beentjes dan? want bovenlichaam ziet er wel goed uit, je oogt een stuk zwaarder.
 
probeer voor je zijkant es 2 oefeningen: wijde upright row en side raises (afwisselen met kabel). beide 3 setjes werkte goed voor mij!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Boyunderstood
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.597
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Afbld_06_.jpg
Bestandsgrootte
9,8 KB
Dimensies
480px x 360px

Deel deze media

Back
Naar boven