XXL Nutrition
de badkamer
E

de badkamer

72 kg
178 cm
koud genomen dus niet na een training omdat je er toch zo niet bijloopt in het dagelijks leven. buikspiertjes aangespannen voor zover zichtbaar :p
doel 76 kg wegen en 2 kg vet verliezen in de komende 3 jaar
waarom 3 jaar? heeeeeeeeeeeeel zwaar werk waardoor amper vooruitgang
ik vreet echt genoeg :p
gewoon het is er altijd +30 graden en elke keer als ik in de buurt kom van de machine waar ik aan werk tot 100 graden als ik mijn hoofd er tussen steek wat soms wel moet en anders ook wel rond de 50 graden als ik die persmachine met perslucht moet uitkuisen. Verder 1 keer pauze en een zeer hoog werktempo. Ik wil graag bediende worden maar ik vind nergens vacatures en tegenwoordig moet je al voor helpdesk een A1 hebben... ik zoek dan maar iets als administratief medewerker en in de weekends ergens arbeider maar zulke vacatures vind ik ook niet direct en gaan meestel weg naar de vrouwtjes :D
 
heb ooit eens een vage foto gepost onder een dubbelaccount voor de anonimiteit maar big-t stuurde me direct dat dit niet mocht :(
en omdat ik een brave jongen ben doe ik dat niet meer *puppy-eyes*
en je hebt dubbel zoveel posts per dag dan mij :D
 
ziet er goed uit hoor!

En je hebt een doel voor ogen, dat is al een +
alles wat je eerder bereikt geeft alleen maar meer motivatie :)

lekker doorgaan!
 
Ga zo door. je wilt waarschijnlijk een gespierd athletisch lichaam. Lekker je dingen blijven eten. Die 2 kilo gaat er wel af. Zo aan je lichaam te zien een hoge verbranding. Tussen de ecto- en de mesomorf in.
 
yup idd, ik denk dat mijn bovenkant borst, schouders en eigenlijk ook armen wat achterlopen. Dat merk je zeker als ik weer een dipje heb en 2 kg afgevallen ben. Dan zie je mijn buikspieren wel wat meer maar zijn mijn armen echt heeeeeel zielig en mijn rug eigenlijk ook maar als ik hem aanspan niet.. eigenlijk moet ik dus nog aan alles werken en de belichting op die foto is wel heeeeeel erg goed dus ik zeur zowiezo al wat :D
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
el smurfo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.112
Aantal reacties
23
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
bb11.jpg
Bestandsgrootte
65,1 KB
Datum gemaakt
wo, 06 augustus 2008 9:02 PM
Dimensies
600px x 418px

Deel deze media

Back
Naar boven