MuscleMeat
Febr 2008- een duidelijke VOOR foto
lelia

Febr 2008- een duidelijke VOOR foto

Ik doe al een lange tijd aan fitness en aerobics maar steeds met grote tussenperioden waarin ik dan niet trainde.. en ook niet zo vaak per week. Ook lette ik nauwelijks op mijn voeding.

Nu ben ik sinds juni dit jaar echt intensief aan het trainen, 3-4 keer per week (60 min), en hou dit ook werkelijk vol nu eindelijk! Ik let nu redelijk goed op mijn voeding maar dit kan nog veel beter.

Mijn doel is om veel strakker te worden, met de nadruk op mijn buik.

Ik ben 19 en weeg nu 65 kg
En ben 1 m 72 lang.
Tja er valt nog weinig te beoordelen.
Je hebt een goede BMI van 22
Je minimale gewicht voor jouw lengte is 55 kg
Je maximale gewicht is 73 kg
65 kg dat is een gezond gewicht voor een normale vrouw.
Als je echt wat gespierder en droger wil worden dan moeten er nog een paar kg af en dan tonen je spieren ook beter.
 
Je ziet er echt al HEEL goed uit!, maar als je echt kritiek wilt horen zou ik als enigste idd kunnen bedenken dat je buik iets strakker mag, wat je zelf ook al aangaf. En je benen zijn out of this world!!
 
goed figuur, zou nog wel wat vet af kunnen, maar ik vind het er gewoon goed uit zien.
 
Goed bezig, zou me de komende tijd wat meer richten op schouders/wijdte in de rug. Komt je v-vorm ten goede en lijkt je taille bovendien smaller.
 
ItaStallion67 is al een beetje verliefd denk ik.


On topic: veel succes met je doelen, ik vind het moedig van je om als vrouw hier een foto te posten tussen deze testosteron mannen, laat over een tijdje nog eens een pic zien zodat we je vooruitgang kunnen zien
 
Njah een vrouw moet toch een beetje meer vet hebben dan een man :P . IK zou niet veel meer vermageren howr :P Ik vind zoiets juist sexy. Mijn vriendin mag ook niet vermageren ik denk dat ze iets van 1m 66 en 50-55kg weegt , ik heb liever dat ze dr 55weegt :P Dan heeft ze wat meer kont xD
 
Je buikje mag inderdaad wel iets minder zacht..maar dit is ook een oude foto..ben benieuwd hoe het nu is...

Maar je ziet er cker al goed uit hoor! En inderdaad mooie benen, zoals al gezegd is!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
lelia
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.022
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Canon Canon DIGITAL IXUS 900Ti
Opening
ƒ/3.2
Brandpuntsafstand
9,0 mm
Blootstellingstijd
1/60 seconde(n)
Bestandsnaam
febr_2008.JPG
Bestandsgrootte
17,8 KB
Datum gemaakt
vr, 21 maart 2008 1:53 PM
Dimensies
180px x 502px

Deel deze media

Back
Naar boven