XXL Nutrition
Zijkant
mikester

Zijkant

Rob G: " Ziet r zwaar goed uit! Ben je nog natural?"

Ja, ik weet niet wat je verstaat onder "natural"? Ik heb ooit eens, 5 jaar geleden, 1 potje andro's uitgeprobeerd, helaas zonder krachttoename of iets dergelijks. Heb eigenlijk ook lange tijd creatine gebruikt, maar ook dit was voor mij geen "wondermiddel", want mijn kracht bleef gelijk. Uiteindelijk heb ik het geloof in al die commerciële zooi aan de kant geschoven en alleen nog maar eiwitshakes als supplement(naast de standaard multi-vits, ijzer, tuurlijk:) ). Laatste tijd bezig met de effecten van Chroom Picolinaat uit te proberen bij een "vetarm dieet", doch eiwitrijk en middelmatige hoeveelheid koolhydraten, kijken wat hieruit komt.

Ik geloof dat er zeker wel wat bodybuilders bestaan die "natural" groot zijn geworden, maar dat ook veel bodybuilders bestaan die groot zijn geworden met "snoepen". Op zich is het ieder zijn eigen keuze, daar respecteer ik mensen hierin, maar wat volgens mij telt, is dat fitness(of bodybuilding, hoe je het wilt) je eigenwaarde en fysiek vergroot. Al die onnatuurlijke rotzooi(lees: anabole steroïden) helpt je natuurlijk wel makkelijker aan die fysiek, maar helaas ontbreekt vaak de vergroting van die eigenwaarde(niet te verwarren met arrogantie).

Eindresultaat is dat mensen die (vaak) gebruiken het snelst groot worden, maar daarentegen ook het snelst met fitness(of bodybuilding) stoppen en daardoor al die SNEL opgebouwde spiermassa weer SNEL zijn verloren.

Sorry voor me lange verhalen, maar ik vind het wel leuk hier op het forum:D:D

Gr. Mike
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
mikester
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.918
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
77363small.JPG
Bestandsgrootte
20,7 KB
Dimensies
296px x 599px

Deel deze media

Back
Naar boven