XXL Nutrition
front
turo

front

Sommige spiergroepen lopen achter. Je borst loopt duidelijk achter, netzoals je kuiten. Verder train je gelukkig wel je quads das een pluspunt! Heb je die 15 maanden ook een voedingsschema gehanteerd?! Succes verder!
 
dankje wel, kuiten train ik 2 keer per week (dinsdag & vrijdag)
Helaas wil het met kuiten niet echt lukken heb hier geen aanleg voor evenals borst die pak ik ook 2X per week. Dus ik sta niet stil. Ik gebruik niet echt een voedingsschema maar eet redelijk veel en gezond bovenal geen alcohol, tabak en drugs.
 
Voedingschema maken en volgen! Wat bedoel je precies met ik eet redelijk veel?? Dat kan niet man...Als je zo hard traint en je eet veel moet je borst inmiddels veel groter zijn.
Je borst is net een kippeborstje!

Wees niet bang om in vet% aan te komen. En bulken met die handel. Een voldoende voor de motivatie en vanwege het feit dat je nog niet zo lang traint
 
brutality heeft wel beetje gelijk man heb zijn picture gezien en heeft veel meer massa dan jou srry ben eerlijk e ga mij nu geen 1 geven e
 
Daarom krijg je minder punten? Oh en sorry to break your dreams, maar die foto in mijn gallerij was nog naturel :) Was 1,5 maand voor ik begonnen ben met mijn eerste cycle.

Nog leuke commentaar?
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
turo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.636
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
GetAttachment10.jpg
Bestandsgrootte
16 KB
Dimensies
283px x 425px

Deel deze media

Back
Naar boven