XXL Nutrition
biceps en schouders........
S

biceps en schouders........

Ik vond nog een fototje van mijn biceps en schouders.Vond hem wel het plaatsen waard!
geef maar een cijfer.
En ik ben opzoek naar een goede oefening voor onderarmen, momenteel train ik die door armen op een bankje te leggen en dan met een stang met 30kg. naar beneden te laten rollen in mijn handen tot aan mijn vingers en dan wer omhoog liften,klinkt heel vaag en is ook heel moeilijk uit te leggen.
iemand doorvoor tips?
stats:14j,1,77m,75kg. 3maanden training
groetjes!
@philippe dubrul
ja aan jou biceps valt ook nog veel te werken, of niet?ondanks dat ze enorm zijn met 47cm, kan het een stuk droger!
die 5was niet nodig,en ik ben nog maar 14jaar he!
nouwja, laat ik maar sportief zijn, ik zal er nog veel aan werken dat is een ding dat zeker is!
 
ik dacht dat je juist biceps als sterkste spiergroep hebt zei je steeds in de "grotbiceps" topic...
 
is het ook zeker die zijn al 2cm gegroeid ofzo...maar borst is beter maar dat is logisch..alleen ik had mijn biceps al eerder getraind dus ik dnek kleine voorsprong?
 
@08dennis08 ja dat zou gaaf zijn!neej bij 12procent is een wasbordje zichtbaar!(met dank aan de bnn feitjes kalender:P)
ik zit dnek ik op 15procent misschien er iets boven?alleen de bovenste 2spieren van een sixpack zijn zichtbaar de rest nog niet,dus buik moet nog goed door komen!ik train hem wel vrij zwaar!groetjes
 
Ok je zit boven de 15 % en dan vind je het knap dat je 37 CM biceps hebt? Btw ga gewoon lager in je BF zitten en dan komt die sixpack vanzelf wel tevoorschijn.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
sterkiie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.434
Aantal reacties
25
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
biceps14.jpg
Bestandsgrootte
22,5 KB
Dimensies
579px x 281px

Deel deze media

Back
Naar boven