XXL Nutrition
side chest
Moens

side chest

22 jaar (bijna 23)
1 m 86
85 kg
Die fotograaf snapte niet dat wanneer je zwarte bg hebt met een zwarte slip erbij dat dat niet kan? ;)

Ziet er aardig uit, maar idd voor 4 jaar (wat je begingewicht ook maar is geweest) niet echt goed.
 
Het is jammer dat ik geen beginfoto heb maar ik was echt mager, nogal ecto eigenlijk, en mij grootte valt tegen, dus ik zet heel moeilijk massa aan.
Bovendien ben ik pas de laatste 2 jaar echt met het 'bodybuilden' bezig dus ga zeker niet af op die 4 jaar trainen.
De slip is mijn fout, ik heb geen andere :)
Denk dat de foto ook een beetje bedriegt want zie er irl iets beter uit.
 
Lastig te oordelen want ik denk dat de foto je geen recht aan doet. Ook na twee jaar zou een beter resultaat qua definitie en spieropbouw mogelijk moeten zijn wellicht een andere aanpak overwegen?
 
Ziet er netjes uit. 8 maakt 10 vanwege de internet helden die een 6 geven... pubertjes van 13 jaar die nogal breed zijn op het internet.
 
De belichting laat je fysiek niet echt goed uitkomen. jammer, want die is volgens mij veel beter dan we hier zien.
 
neem eens een foto van dichterbij deze is van ver getrokken lijkt me,hoeverder getrokken hoe kleinder!post er een van dichterij om goed je massa te zien want ik denk wel dat je dat best hebt
 
De foto is idd getrokken vanop 15 meter afstand met een groothoeklens of zoiets :)
Er komen zeker betere foto's want m'n vriendin zegt ook dat het een vertekend beeld heeft.
bedankt voor de positieve comments allesinds, ik was even depressief aan het worden :)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Moens
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.418
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
NIKON CORPORATION NIKON D80
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
85,0 mm
Blootstellingstijd
1/60 seconde(n)
ISO
400
Bestandsnaam
DSC_0776.JPG
Bestandsgrootte
10,2 KB
Datum gemaakt
di, 23 december 2008 9:11 PM
Dimensies
321px x 480px

Deel deze media

Back
Naar boven