XXL Nutrition
bisep
D

bisep

ff een fototje! train nu sins 2 maanden ongeveer weer serieus en wil er nu graag voor gaan weet dat t geen goede pose is maar kon ff niet anders!hoop dat ik dr goede reacties op krijg en goede tips alvast bedankt! sorry dat hij uit verband is maar kreeg het niet beter en anders kon ik hem niet uplowden stond er mijn exscuses daar voor!
Hoi, ik maak foto's smaller zodat me biceps groter lijken

Maar hij ziet er toch wel goed uit ... .alleen bewerk je foto's niet
 
sorry merkte t zelf ook al maar komt omdat die anders te groot is! stond er dus kon hem dan niet uplowden merk nu zelf ook dat t uit verband is maar beter kreeg ik hem niet mijn exscuses daar voor!
 
k zeg toch die pose is niks zo me rug komt er zo niet eens uit en die span ik ook niks aan en sta scheef voor de spiegel dus denk dat je dat mmmmmmmmmmmmonster rug verkeerd bedoelt! en drm dus deze uitleg!kan je zelf ook wel zien toch dat k scheef voor de spiegel sta en me andere arm de foto maak! pfff srry hoor maar zeg dan niks ofso!
 
Mooie piek op biceps, alleen triceps een stukje minder.

Geef je maar een 6, wat niet slecht bedoelt is. Nu massa pakken door te eten.
Binnen 2 maanden post je nog maar eens.

Succes
 
jah me triceps lopen nog steeds achter terwijl ik een hele dag per week spesiaal aan ze besteed!heeft iemand er nog een goede tip voor?ze moeten echt knallen!zit te denken om ze meer te verwerken in me andere dagen miss dat dat helpt iemand nog goede oefeningen voor me triceps? dankje al vast!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
diamond11
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.243
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Nokia N95 8GB
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,6 mm
Blootstellingstijd
1/17 seconde(n)
ISO
800
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
spier2.JPG
Bestandsgrootte
75,8 KB
Datum gemaakt
wo, 18 maart 2009 7:51 PM
Dimensies
969px x 803px

Deel deze media

Back
Naar boven