AndroidHealthClinic
Zijkant
mikester

Zijkant

By the way: vind het niet erg dat mensen(in het algemeen) denken of zeggen dat ik heb gebruikt. Heb het altijd als een compliment gezien, aangezien mijn manier van training i.c.m. mijn eigen voedingssamenstelling dus wel een goede uitwerking heeft op mijn resultaten.

Maar er zijn ook mensen - met name niet-sporters - die stug volhouden(om hun eigen ego te behouden) dat het niet anders kan(dan zonder "snoep", maar ja. Dat zijn dan ook meestal de zielige mensen in de maatschappij die niet openstaan voor andere ideeen. Meer van die "10 bier!!"-mensen. Dan wens ik hun lever succes...

Maar in ieder geval, bedankt voor al jullie reacties en "ratings"!


Groets Mike
 
Bro,

Hoe gek denk je dat het is dat mensen denken dat je gebruikt hebt. Je hebt een fysiek wat ik naturell missch zou behalen als ik 30 jaar ben ofzo haha. Je ziet er gewoon groot ripped en massive uit.

Echt petje af als je dit naturell klaargebokst hebt. Daarentegen train je al vanaf je 13e, je dieet keihard en hebt de wilskracht en het belangrijkst de GENEN.

Met of zonder gear gewoon super prestatie
 
Geweldige fysiek, waarschijnlijk 1 van de besten van het hele forum. Ga zo door en keep it natural man! Ben erg benieuwd hoe veel je nog vooruit kan gaan!
 
ja, kijk weet je. Het ligt tuurlijk niet alleen aan je eigen chemie van voeding, training en rust. D'r ligt tuurlijk ook stukje genetica ten grondslag. Ben zelf 100% Indonees. Het lijkt, als ik in de sportschool kijk, dat buitenlandse mensen(met name de middelbruin tot donkergekleurden) meer aanleg tot spieropbouw(niet per definitie kracht) hebben dan Noordelijk gelegen volk. Misschien heeft het te maken met klimaatverschillen of de uitbuitingen inde history als slaven?? Maar ik denk zeker dat niet alles bepaald wordt door voeding, training en rust. Dus wat dat betreft is het soms niet helemaal eerlijk geregeld in de wereld wat genetica betreft...

Nog ff iets over dat anabolengebruik. Nogmaals, ik respecteer ieder zijn/haar keuze om anabolen te gebruiken en ik behandel die mensen even aardig(of even kwaad, ligt eraan hoe ik al tegen hem/haar aankeek) als dat hij/zij eerst was. Ik hoop alleen dat mensen die willen gaan gebruiken of al gebruiken er heel goed over na denken over de negatieve gevolgen enzo. En als ze gaan gebruiken, het zien als een lange termijn investering en "niet zomaar FF goed eruit zien voor het strand". Want heb toch aardig wat mensen zien veranderen(qua sociaal gedrag) en ermee zien stoppen vanwege de negatieve gevolgen van het gebruik en dat vind ik toch wel jammer. Fitness is namelijk best een mooie, maar ook een hele gezellige sport. En tuurlijk is het zonde als je straks helemaal depri wordt na een (verkeerd gelopen) kuurtje. Dat wens ik gewoon niemand toe. Is meer uit zorg voor de fitnessmens in z'n algemeenheid hoor...

Maar in ieder geval: superbedankt voor jullie positieve reacties. Vandaag rustdag(woensdag), maar morgen eens weer ff een beestachtige training neerzetten
 
Ziet er goed uit, alleen je borsten lopen beetje achter!

Een dikke 7
Hoe oud, lang en zwaar ben je en wat is je vet%? En hoelang train je al?
 
Helemaal mee eens wat betreft anabolica. Denk ook dat je gelijk hebt over verschil in genetica. Ben zelf half Indo/half Surinaams en als ik zo om me heen kijk in de gym, merk ik dat ik 't qua lichaamsbouw toch vaak beter getroffen heb dan "Caucasians". Ik zet gemiddeld sneller spiermassa aan, terwijl ik toch het hele jaar behoorlijk droog blijf, dus heb nog nooit hoeven te cutten. Wil niet zeggen dat gekleurde mensen per definitie een voordeel hebben qua spieropbouw, maar ook mij valt het dus vaak wel op.

Over dit onderwerp loopt trouwens ook nog een topic: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=22714
 
richard2003: 21 jaar, 1,70m, 77-78kg 's ochtends, vet%....ik schat nu 7% of zo, zal morgen ff vragne om meting. Train, met stop-en-gaan al 8 jaar.

Svensson: Zal ff die topic checken!, Wel interessant over de genetica.
 
een goed fysiek en volgensmij ook supergoede kennis !! Ik hoop dat je rond blijft hangen op dit board
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
mikester
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.909
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
77363small.JPG
Bestandsgrootte
20,7 KB
Dimensies
296px x 599px

Deel deze media

Back
Naar boven