MuscleMeat
Most Muscular
Angilo

Most Muscular

Stats:
19jr
1m84
81kg
10%

Dit was mijn update voor een lange periode.
Front is mijn slechtste kant, helaas moet ik ook die ooit tonen, bij deze dus. Tips zijn altijd welkom (zowel poseren als achterlopende spiergroepen).
Ik vraag mij overigens af waarom de dwarsstrepen op mijn borst niet zichtbaar zijn op de foto. Ik ben verbrand door de zonnebank.
 
in de spiegel lijk je altijd groter dan op de foto
zag ik er maar altijd uit zoals ik mezelf in de spiegel zie haha
 
je rug is inderdaad sterker maar je hebt wel je bovenkant borst mooi ingevuld! Train je voorkant evenveel als rug?
 
Haha, dat klopt newguy10, maar ik heb wel degelijk dwarsstrepen op mijn borst :P Mijn trainingsmaat ziet ze in ieder geval.

Ja, mijn rug loopt echt ver voor in vergelijking met de gehele voorkant, en dat snap ik niet. Ik probeer de nadruk nu op de voorkant te leggen, ben ik al een hele tijd bezig. Vandaar dat er nooit pics van mijn voorkant waren.

Wel leuk om te horen dat je mijn harde werken aan bovenkant borst kunt zien! Ik denk zelf dat ik nadruk op onderkant borst en schouders moet leggen, wat denken jullie?
 
ik vind me in spiegel altijd smaller lijken,mss omdat ik een lange smalle spiegel heb?
 
Of je moet echt een goede camera hebben. Denk niet dat een telefoon camera van een paar mega pixel een reëel beeld schetst.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Angilo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.084
Aantal reacties
7
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
mm_mislukt.jpg
Bestandsgrootte
57 KB
Datum gemaakt
wo, 20 mei 2009 8:26 PM
Dimensies
1000px x 609px

Deel deze media

Back
Naar boven