AndroidHealthClinic
1158
El Tigre Grande

1158

Haha.
Hoe krijg je het voor mekaar dat je zoveel foto's kan plaatsen.

Ik snap ook wel dat je hier minder trots op bent, dat las ik ergens in een post van je.
 
Klopt. Over mijn benen ben ik het minst tevreden. Ik werk er hard aan, maar het schiet niet echt op. Slechte genen wat dat betreft. M'n hele familie heeft spillepoten. Kon voor ik begon te trainen makkelijk met twee handen om het dikste punt van mijn bovenbeen (dat de duimen en middelvingers elkaar raken en het been er tussen zeg maar). Gelukkig is die tijd inmiddels voorbij, maar ze behoeven nog een hoop aandacht.
 
heb ook dat benen zo slecht reageren op wat ik ook doe en mijn vader heeft ook rolstoelbenen, duurde langgg voor ze vol werden dus een 8 omdat je hier ongetwijfeld hard voor hebt gewerkt!
 
Yeh bro, ik ken het.. Benen zijn ook mijn zwakste plek; voornamelijk mn kuiten.
Tis gewoon een kwestie van experimenteren denk ik probeer eens een tijdje te kloten met intensiteit en volume. Zo leer je je lichaam ook beter kennen en zie je waarop je benen beter reageren. :)
 
Thanks kerel!
Gelukkig gaan de beentjes inmiddels al wat beter. Veel en zwaar aan het squatten de laatste tijd! Helaas alleen ook meteen wat last van mijn knie en enkel, dus zal toch weer iets gaan minderen in gewicht (ga nu vaak door tot mijn max, dus 1 a 2 reps).
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
El Tigre Grande
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.735
Aantal reacties
6
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
SONY DSC-N2
Opening
ƒ/3.2
Brandpuntsafstand
9,0 mm
Blootstellingstijd
1/10 seconde(n)
ISO
400
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
1158.JPG
Bestandsgrootte
90,1 KB
Datum gemaakt
zo, 03 oktober 2010 6:23 PM
Dimensies
768px x 1024px

Deel deze media

Back
Naar boven