MuscleMeat
keun
KEUN

keun

update pic

1,78
84kg
10-11% bf
19jaar
@ harnak.

Hoezo onzin? Mag best wat meer oblique's hoor, alle spieren zijn belangrijk
 
Wtf meer obliques? Ziet er toch goed uit, die komen vanzelf uit bij een laag vetperc. Obliques moet je juist zo min mogelijk trainen voor een betere V vorm aldus JayCutler e.a.
 
@ vito
Obliques móet je ook niet vaak en zwaar pakken, maar vorming er van is ook gewoon belangrijk. Er is nou niet echt sprake van een te brede middel.
En kijk naar alle pro"s bv side poses, zie je alttijd wel hele mooie obliques
 
Borst is goed, maar verbleekt wat bij schouders en triceps want die zijn zeer goed. maar als dit 10-11% is dan moet ik mijn eigen % nog maar eens laten meten, 4pnts komt namelijk 9,4 uit terwijl ik ongeveer even droog sta, is deze foto oberigens met pomp?
Van mij trouwens een 10 omdat je slechts 19 ben wat het voor mij een stuk knapper maakt!
 
Zoheej wat n verschil met de laatste keer dat ik hier ben geweest, goed bezig kerel!
En mooie bijpassende sokken :-))
 
Dankjewel Greetje!!
@FuzzyBastard: ikzelf twijfel ook of die meeting wel klopt of niet, ben toendertijd zelf eens op 14 en 16% uitgekomen waarop ik natuurlijk zei nog eens op te meten. Wil me eigenlijk eens door iemand anders me bf op laten meten.
Deze foto was voordat ik ging trainen had erna ook nog een foto gemaakt en je zag vrijwel geen verschil.

19 jaar al, de tijd gaat snel, de 20 komt er alweer aan. Dankjewel!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
KEUN
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.397
Aantal reacties
22
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
f0ww7c.jpg
Bestandsgrootte
78,1 KB
Dimensies
523px x 589px

Deel deze media

Back
Naar boven