MuscleMeat
Start Bulk
S

Start Bulk

Voeding weer in orde (Bulk Rond de 4200-300kall) 10dagen tijd +4.3kg (sorry voor de slechte kwaliteit )
Snap niet helemaal dat je wacht tot je extreem bent afgevallen om dan pas een foto van jezelf te posten...
Zo komt het over alsof je nooit breed bent geweest en nu met een smoes een foto kan sturen.
Ik denk, minder onzin posts, meer trainen en eten.
Of post een foto van hoe je was!
Niet dat ik het belangrijk vind of het echt is of niet, maar als het zo is dat het een smoes zou zijn, dan houd je natuurlijk alleen jezelf voor de gek en niet ons.
Succes!
 
@YannickLB t'is niet dat jij nieuwsgierig bent van hoe ik was dat ik daar fotos van moet posten speciaal om u plezier te doen.
Heb het al is gezegd veel mensen hier op Dbb kenne mij in het echt dus wat jij denkt over meer trainen en eten hou je plat voor u man, wens je nog veel succes ;)
 
Ik weet ook heus wel wie je bent hoor.
Kom hier al een stuk langer dan jou.
Ik post alleen wat minder.
Het feit dat je hier veel mensen kent omdat je heel actief bent op het forum wil nog niet zeggen dat je een kast was en nu niet.
En 16 kilo in 1 a 2 maanden kwijtraken is echt knap, zelfs met ramadan en vakantie.
 
@ Harnak 83kg 1m83 7%
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=129725
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=129739

@YannickLB Gelooft het dan maar niet ,en het is niet omdat ik heel actief ben zoals je zegd ik train in een speciale Gym vandaar ;) stuk langer dan mij komen en er nog zo uitzien is een beetje Fail man lees wat er komt gerust af met je vragen kwa nutrition ;) succes
 
Je zins opbouw en spelling is bijna niet te ontcijferen.
Maar als ik het goed begrijp zeg jij dat ik niet veel gegained ben in al die tijd?
Klopt, kon anderhalf jaar niet trainen en ben toen 15 kilo afgevallen.
Ben pas weer 5 maanden bezig en zit er bijna allemaal weer op hoor. :)
Dus zo fail is het ook weer niet.
Maar personaltrainer zijnde hoef ik jou niet om raad te vragen, toch bedankt voor het aanbod.
 
Het was trouwens vanaf het begin niet mijn bedoeling om je aan te vallen he.
Het was meer gewoon een vraag en onderbouwing daarvan.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Sofiane
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.270
Aantal reacties
16
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
263321_262754867083676_100000474954720_1087757_5332262_n.jpg
Bestandsgrootte
66,4 KB
Dimensies
540px x 720px

Deel deze media

Back
Naar boven