Fitness Seller
Most Muscular
J

Most Muscular

1,79m, 81 kg
Iets afgevallen na drukte met verhuizen, week ziek zijn, en onregelmatig eten.
Nu weer volle bak. Wil komende tijd vrijwel alleen focussen op punten die achterlopen. Delts (side&rear), bovenkant borst, kuiten, obliques. Verder wil ik welken aan mijn anterior pelvic tilt. Ik merk gewoon dat ik hierdoor snel last krijg van mijn onderrug bij military press en squats, en het sowieso je hele houding verkloot. Dit wil ik drie maanden doen en dan weer verder kijken.
Wat? Traps?
zware deadlifts en zware shrugs. Of tenminste, dat doe ik.
Hebben wel altijd al redelijk voorgelopen op de rest hoor. Maar dikke traps zijn vet :)
 
Jouw borst loop ook steeds verder uit elkaar naarmate je lager kijkt. Heb ik ook... Kakzooi. Massa bouwen!
 
Mijn borst stelt sowieso niks voor. Als ik beetje van m'n traps en lats op m'n borst moch plakken zou ik t doen. Maar zo werkt t helaas niet.
 
Ik bekijk 'm nou nog eens en ik deed zonet ook even een MM voor de spiegel, wij hebben volgens mij zo goed als EXACT hetzelfde lichaam in deze pose, behalve dat mijn borst iets dikker is. En m'n ribbenkast is veel breder, maar voor de rest... 80% match ^^.

Wedstrijdje wie over een jaar het meest buff is? :D
 
Haha, dat ga je vast winnen. Mijn doel is niet om gigantisch te worden. Als ik de rest op niveau van mijn bovenrug kan krijgen ben ik tevreden. Maar zoals gezegd wil ik ik komende tijd vooral werken aan de zwaar achterlopende dingen en aan betere houding en pelvis alignment.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Joep86
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.466
Aantal reacties
6
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
LG Electronics KU990
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,1 mm
Blootstellingstijd
1/4 seconde(n)
ISO
246
Bestandsnaam
P160712_22_04_01_-_Copy.JPG
Bestandsgrootte
90,6 KB
Datum gemaakt
ma, 16 juli 2012 10:04 PM
Dimensies
774px x 639px

Deel deze media

Back
Naar boven