Fitness Seller
nickFreestyle
Foto Contests

nickFreestyle

Na een aantal jaar dbb te volgen. Voelde ik de roeping, RobS was tenslotte buitenspel, kusjes Rob.
7 mei begonnen met de voorbereiding resultaat 12 cm rond mijn middel verloren en ongeveer 6,5 kg vet. 23 juli eindelijk begonnen met depletion fase. Wil er niet te veel over kwijt maar respect voor alle wedstrijdatleten. Dit was voor mij echt een hel. Zonder dat iedereen om je heen je volledig support is dit gewoon koppijn, ziek gevoel, irritatie en vooral een week die snel om mag gaan. Daarnaast heb ik een knie blessure opgelopen in die week op donderdag met mijn duik geintjes. Aanspannen voor de foto was dan ook de afronding van de fijne week. Ben nog steeds blij dat ik mee gedaan heb, mocht ik top 3 eindigen dan schrijf ik me bij dezen in voor de flexcup volgend jaar. Veel plezier allemaal en wil hierbij iedereen bedanken die me gesupport heeft.

Mijn stats:

182 cm
94,6 kg
8,1% vet
Leeftijd: 23
goed fysiek leuke massa, maar vind dat de inschrijvers met een gewicht van lengte -100, er over het algemeen bruter uitzien, zeker als ze ziek ripped zijn. Maar in ieder geval respect!
 
Netjes gedaan kerel.

Chest ziet er erg nice uit, nu nog beetje oefenen met poseren,kon je nog meer uithalen.
 
wat mij betreft had het voor de contest wat droger gekunt, maar buiten dat om heb je naar mijn mening een all-round fysiek
 
Nick, je hebt een goeie basis voor een grote Bodybuilder, al vind ik dus wat ik zeg.. je zit nog echt in de basis. Je borst is veel te klein ivt je massieve onderstel. Helaas totaal geen sixpack. Biceps wat klein en triceps te vlak.

IMO hoor je in de mindere kant van de top 10.
Vetpercentage veel te hoog voor een wedstrijd als dit.
Geen idee hoeveel je er voor gedaan hebt, maar dat is toch wel een van de belangrijkste dingen in het bodybuilding.
Voor je massa op je lengte heb ik echt respect, definitie daar in tegen..

Ga zo door en je komt er zeker wel. Aan je motivatie zal het niet liggen.
 
Bedankt voor de mooie cijfers. @TRX Ja ik wist dat er veel drogeren deelnemers zouden zijn. Maar ik kwam van 14,5% ong en de tijd was voor mij te kort om lager te komen. Vorig jaar radicaal gedaan met keto en kwam ik veel verder in kortere tijd alleen ik was helemaal plat en verloor veel kg. Nu ben ik bijna geen omvang en massa kwijt geraakt. Doel was gewoon zo diep mogelijk te gaan op de geplande manier. En dit is het resultaat. Ik ga nog door tot eind deze maand en dan ga ik weer bouwen en zorgen dat vet% niet boven de 8/9% komt zodat de weg voortaan korter is;)
 
Veel potentieel. Meeste commentaar is al gegeven. Volgend jaar groter en droger!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2012
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.535
Aantal reacties
8
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
nickFreestyle.jpg
Bestandsgrootte
290,5 KB
Dimensies
1500px x 1500px

Deel deze media

Back
Naar boven