XXL Nutrition
sterkste man van wijhe 2008
maxbiaggi

sterkste man van wijhe 2008

hier was ik 21 jaar ongeveer en woog ik 91kg
op dit onderdeel moest je zo ver mogelijk lopen met een bal van 100kg, met dit onderdeel werd ik eerste :-D
helaas was dit mijn eerste en laatste avontuur met strongman, ik kreeg een blessure aan mijn rug (bovenin) waardoor ik geen strongman meer kon doen. wel KT gelukkig!
En nu kan je nooit meer strongman doen? Wat een larie, al was het een 6 dubbele hernia.
 
bedankt dat je zoveel vertrouwen in me hebt harnak!
Ik heb de rugblessure opgelopen met de yoke, in eerste instantie leek er niks aan de hand te zijn totdat ik de volgende dag niet meer kon lopen van de pijn.
de pijn zakte wel af naar een paar weken maar hardlopen, springen, stoeprandje af ging gewoon niet.
de dokter dacht een ingezakte ruggenwervel maar dat bleek niet zo te zijn. een osteopaat heeft het weer losgemaakt maar er zitten helaas wel wat zenuwen klem. met als gevolg dat ik geen verticale druk op mijn rug kan hebben, dus geen yoke en squaten voor mij.
doe ik dit wil( zelfs met heeel licht gewicht) dan kan ik daarna 3 weken niet meer lopen van de pijn. ik kan zelfs geen kleuter op mijn nek hebben.
leven met zo'n handycap is al kut genoeg, helemaal als je iets zo graag wilt en het gewoon domweg niet meer kan.

En als jij het wel kan met mijn blessure wil je hem dan van me hebben? :-P
 
Gezicht bij de foto ziet er best ontspannen uit.

FF denken, ik moet nog 2 pakken melk halen, wat eieren en oja niet vergeten die film op te nemen vanavond. o die steen wordt toch wel een beetje zwaar, ik zal hem hier wel ff neerleggen.

Kut met je blessure man. Je kan iig nog krachttraining doen maar het is idd kut als je iets niet meer kan wat je graag wilt.
 
hahaha het ziet er inderdaad uit alsof ik er weinig moeite mee had :-P

inderdaad, strongman vond ik gewoon gaaf om te doen omdat je de hele tijd competitie gevoel hebt!
en dat mis ik soms wel een beetje met bb, maargoed ik ben allang blij dat ik voor de rest gewoon kan trainen.
 

Media informatie

Categorie
PL, SM en WL Leden
Geplaatst door
maxbiaggi
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.007
Aantal reacties
4
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Wiejese_diekdaegen_zaterdag_2008_688.jpg
Bestandsgrootte
39,4 KB
Dimensies
536px x 800px

Deel deze media

Back
Naar boven