AndroidHealthClinic
schouder en arm mei 2013
marina1975

schouder en arm mei 2013

  • Like
Waarderingen: Ano_167370
Mooi kapsel, mooi uhm wat is het dat je aanhebt, mooie arm foto..
Nee maarre, iedereen moet ergens beginnen, zou alleen iets minder posten op het forum en die moeite stoppen in trainen/eten.
Snap niet echt hoe je 3648 berichten kan posten zonder 10+kg te gainen...
Stel je zou 2 minuten over elk berichtje doen, dan zou je 7296 minuten hebben om te eten of trainen.
Dat zijn een heleboel uren nuttig besteed.
 
Ik vind dat je super goed bezig bent!! Als hij zich even verdiept had in jou achtergrond had hij waarschijnlijk een ander antwoord gegeven. En dat gezeik over kleding/uiterlijk altijd damn.
wtf maakt het nu uit wat iemand aan heeft. Al zou ze een vuilniszak aan hebben. Daarop hoeft ze niet beoordeeld te worden Lekker je ding doen mop. En die kilos gaan er echt wel aan komen hoor.
 
goed bezig dan dat je het allemaal weet te combineren.
5 kg vet zit er in een paar maanden op natuurlijk als je wilt,
die 5 kg spier weet ik niet hoe lang dat bij vrouwen duurt, maar heeft t een paar jaar en het ziet er alweer allemaal een stuk voller uit..
ik vind die arm nu gewoon net wat TE slank, gespierd en droog voor een vrouw!
 
Mijn excuses voor het vorige bericht van me.
Ik was nog niet helemaal helder en had eigenlijk niet door dat je een chick was.. (niet lullig bedoelt. vrouwen kunnen dit kapsel prima hebben).
Daarnaast wist ik niet dat je pas zo kort bezig was (@missnuke: oh je verwacht dat ik van iedereen logjes ga checken?).
Dus al met al goede prestatie in dat geval.
Succes verder!
 
Je bent goed bezig Marina! Don't worry die extra massa komt er zeker wel, je bent zo enthousiast bezig :-) Heb je ook nog foto's van voordat je begon met trainen?
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
marina1975
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.628
Aantal reacties
5
Beoordeling
3,33 ster(ren) 3 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
SONY DSC-W650
Opening
ƒ/2.6
Brandpuntsafstand
4,5 mm
Blootstellingstijd
1/30 seconde(n)
ISO
250
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
achterkant_arm.jpg
Bestandsgrootte
51,1 KB
Datum gemaakt
za, 04 mei 2013 11:16 AM
Dimensies
750px x 517px

Deel deze media

Back
Naar boven