MuscleMeat
Wengstertje
Foto Contests

Wengstertje

Zoals jullie weten is dit mijn 3e en laatste keer dat ik met de contest mee doe. Dit omdat ik in Maart mijn 2e wedstrijd ga draaien en ik daarom dit keer niet zo diep ben gegaan als voorgaande jaren. Ben tussen door ook 3 weken op vakantie geweest wat een cut ook niet ten goede komt. Maar ik ben Wesley niet als ik me best niet doe dus heb me beste beentje voor gezet en er nog een redelijke 7% neer kunnen zetten. Ik ben nu 4 jaar bezig alweer om zo te staan hoe ik er nu bij staat, sinds een jaar pas echt serieus wedstrijd gericht hiervoor altijd maar gesport en niet echt met voeding bezig gehouden. Voorgaande jaren was de uitslag helaas wat minder dan ik had gehoopt dus misschien dit jaar wel een top 3. Gefeliciteerd aan alle deelnemers met het behalen van de eindstreep en verbetering van hun shape en moge de beste winnen.

stats: 1,78 80kg 7%



groetjes,
Wengstertje
  • Like
Waarderingen: Wengstertje
@bricone thnx voor je uitleg bij je score (zou leuk zijn als iedereen dat doet die stemt :P) jammer dat je zegt dat me benen vorig jaar beter waren heb er heel het jaar me focus op gelegd xD maar snap wat je bedoeld massa is wel toegenomen maar definitie is niet zichtbaar (mede door VP en gewoon benen trainen 2x pw ook week van foto's)
 
Flinke en mooie back, maar ben het met Bricone eens over je legs, had echt gehoopt naar bigasslegs! Ook konden de foto's wat toffer en betere verlichting zoals je mede collega's hadden gedaan :P. 8/10
 
@Dbbdominik thnx en aan de Big ass legs word aan gewerkt :P blijft een probleem helaas

@skatermarvin thnx blij dat nog iemand het opvalt haha

@ Rambo1 thnx benen blijven aandachts punt helaas ja

@ euphoria thnx :D
 
Prima UB, benen mogen wat werk idd. Maar valt allemaal niet mee als natty zijnde. Resultaat waar je trots op mag zijn bro.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2015
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.821
Aantal reacties
15
Beoordeling
4,23 ster(ren) 53 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Wengstertje2.jpg
Bestandsgrootte
91,1 KB
Dimensies
720px x 720px

Deel deze media

Back
Naar boven