Fitness Seller
Body en fit challenge cup 16 weeks out
P

Body en fit challenge cup 16 weeks out

Hier heb ik nog een foto van mn linkerkant voor de geintresseerden natuurlijk, die wat scherper is dan mijn laatst upgeloade foto.. (Y)

Stats; 180cm
93 kg
  • Like
Waarderingen: Coco Bryce en Jem
Emielos Scherp man.. Ik probeer echt van alles om mijn armen groter te krijgen maar alles groeit behalve mijn armen :')... 40cm atm.. Denk btw echt dat dit puur genetisch is omdat mijn aanhechting van mij bicep zo ver zit, dat als ik mijn bicep aanspan hij nog even plat blijft als dat ik hem niet aanspan :')
 
Ja dat is heel goed mogelijk. Ik heb de aanhechting wel goed zitten juist. Als ik aanspan zit er echt een tennisbal in mijn armen. Helaas heb ik dan wel minder geluk met schouders.

Had wel wat met je willen ruilen Haha
 
wat je daar beschrijf herken ik. Hier het zelfde verhaal, als ik ze flex zie je bij de meeste gewoon een (bolletje) mijn arm is gewoon groot en lomp zonder te veel vorm :o beetje kut om het uit te leggen.
 
gymshar1 hahaha ja.. Precies dat. Heb je ook dat bij back double bicep, er woon helemaal niks piekt van achter? Dat het linkt dat je biceps onder arms zitten omdat je tricep meer popt dan je bicep?
 
Emielos maar dat is natuurlijk wel wat ze liever zien in bodybuilding.. Zo een tennisbal! Voor mijn doel, mens physique maakt het denk ik niet zoveel uit omdat ik toch geen double bicep pose hoef te doen!
 
hahah ja heb ik ook. Daarom doe ik die pose ook niet , als je biceps piekt lijkt je arm veel groter na mijn idee
 
klopt dat is waar. Ik ga zelf ook mens physique doen dus hoef die pose ook niet te doen:P
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Personalfitjust
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.249
Aantal reacties
8
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
12357400_935997533161676_390286984_n.jpg
Bestandsgrootte
50,2 KB
Dimensies
640px x 640px

Deel deze media

Back
Naar boven