MuscleMeat
Front
lennart666

Front

Ben nu 6 jaar bezig met krachttraining. Eerste drie jaar was vooral uitproberen.
Vanaf vierde jaar gaan letten op eiwitten en sinds een jaar hou ik me aan een voedingsschema. Blijkt bij start bulk nog onder onderhoud te zijn geweest..
Nu beginnen met 10% bulk. Ben nog niet tevreden en wil nu vooral meer massa pakken.
Vanaf maandag nieuw schema, even kijken hoe dit traint komende twee maanden nog.
Maand juni wil ik gebruiken om te kutten.

PR's:
BB Bench press 80 x 8
Deadlift 140 x 7
Squat 110 x 6
Legg press 240 x 7
Bezoek fysio x 4 :')
Opzich een net fysiek al had er wellicht meer in gezeten na 6 jaar trainen ook qua krachtstats. Je hebt volgens mij wel wat scheefstand, je linker schouder staat hoger dan je rechter. Wat is je gewicht en lengte hier?
 
Jaap ja ben ik het zeker mee eens. Was eerste jaren gewoon combinatie van voeding die nog niet goed was en slecht trainingschema (en te lang hier weg geweest). Nu bulken icm ub/lb en voor het eerst spiergroepen 2x per week pakken dus ben benieuwd wat dat geeft! Gewicht 87kg lengte 186 en vetpercentage 11% leeftijd 21. Wat bedoel je precies met scheefstand?
 
lennart666 Aha ik denk dat dat je wel gaat bevallen om met een hogere frequentie te trainen. Toch een behoorlijk gewicht nog bij die lengte, netjes. Je moet je foto maar is naar paint kopiëren en dan een rechte horizontale lijn ter hoogte van je tepel en schouder tekenen, dan zul je zien dat je linker kant best een stuk hoger staat. Het kan zijn dat je zelf gewoon niet recht stond op deze foto maar het kan ook structureel aan je houding liggen dus ik zou er wel even naar kijken. Succes verder!
 
NoSurrender 21

Jaap ja Ben ook benieuwd straks na bulk en cut over maanden wat er van het gewicht over is!
Denk ook veel vocht maar wel 's ochtends gewogen.
Houding ga ik ff op letten!
 

Media informatie

Album
Pre bulk 28/3/16
Geplaatst door
lennart666
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
709
Aantal reacties
7
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Apple iPhone 6
Opening
ƒ/2.2
Brandpuntsafstand
2,7 mm
Blootstellingstijd
1/17 seconde(n)
ISO
800
Bestandsnaam
FullSizeRender.jpg
Bestandsgrootte
105 KB
Datum gemaakt
zo, 27 maart 2016 11:28 AM
Dimensies
736px x 597px

Deel deze media

Back
Naar boven