Fitness Seller
Jwdoetookmee
Sayer

Jwdoetookmee

Dit jaar stuk meer bloed zweet en tranen erin dan vorig jaar; het kwam zo uit als een goede afleiding waar ik me volledig op kon storten. Er zit daarom een heel stuk meer pijn en moeite in dan vorig jaar;

Cutten viel me een flink aantal weken goed mee, maar op een gegeven moment meer last van honger en vreetbuien; een dietbreak now and then heeft me goed gedaan; is ook zeker iets wat ik heb geleerd deze keer en meeneem voor de volgende! Daarnaast train ik verder nooit echt heel zwaar en zie ik toch elke keer spiergroei; voor degenen onder ons (zoals ik) dus wellicht een troost: je hoeft niet heel zwaar te trainen om massa te pakken, als je over time je volume maar increased (hoewel ik die deadlift-sessies wel echt enorm mis en ik zou zeker zwaar trainen als mn gewrichten niet zo kut deden).

Ik deadlift niet, ik bench niet, ik squat niet, ik doe geen presses. Benen blijven helaas een zwaktepunt wegens een langdurende knieblessure. Borst en vooral schouders zijn goed vooruit gegaan ten opzichte van vorig jaar, maar ook borst blijft een punt waar veel te verbeteren is (helaas nog steeds schouderblessure ook); punten waar ik meer aandacht aan wil besteden voordat ik het podium ga proberen (yes i am gonna!) : vooral quads, kuiten en chest.

Andere leerpunten die ik heb opgedaan: mn laatste week voor het piekmoment moet veel beter; hierin heb ik veel steken laten vallen en ik had mn fotos bijna verknald door een enorme bloat. (

Voor meer info zie log).

Als iemand verder vragen heeft over de afgelopen maanden, knal ze in mn log of privé, dan zal ik ze beantwoorden naar m'n kunnen!


Ben zelf goed tevreden met het eindresultaat; had hier en daar meer kunnen doen (vooral de laatste paar dagen voor de shoot) maar al met al happy.


And now we wait.. Heelllll benieuwd hoe de rest het heeft gedaan!
Geweldig fysiek en een enorme inspiratie, zeker als je kijkt naar het aantal blessures die JW heeft (en gehad heeft) en altijd door blijft gaan en hier omheen werkt. No presses? No problem!

Heeft daarnaast mijn kijk op training en voeding sinds begin 2014 veranderd, waardoor bodybuilding een stuk makkelijker te doen is.

Het gaat niet alleen om de spieren die iemand heeft maar ook om wat diegene terug geeft aan andere mensen om het verschil te maken.
 
Qua wedstrijdshape denk ik de nr 1 van dit jaar. goed droog en super definitie op alle vlakken. goede poses ook.
 
je krijgt van mij 5 sterren. Niet alleen vanwege je fysiek en de trainingen die je er voor hebt moeten doen maar vooral vanwege je enorme effort die je in je log hebt gestoken. Dat maakt jou in mijn ogen de nr. 1 ;)
 
Ik had liever een back latspread gezien ipv front omdat je episch wijd bent. Maar desalniettemin epische foto's. Ook was jouw log erg plezierig om te lezen.

Ook heb je weer eens bewezen dat kcals in/out gewoon werkt. Tijd om eens het podium op te gaan bro.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2016
Geplaatst door
Sayer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.819
Aantal reacties
33
Beoordeling
4,70 ster(ren) 91 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
collage 2016 jpeg.jpg
Bestandsgrootte
1,3 MB
Dimensies
3588px x 1980px

Deel deze media

Back
Naar boven