XXL Nutrition
September 2016
KoekieMonster

September 2016

  • Like
Waarderingen: Skatermarvin en MissEVA
Al dat gehaat van mensen die zeggen dat hij te dun is. Misschien wil hij gewoon niet meer massa pakken, for whatever reason? Kan toch. Het is een prestatie om zo droog te staan hoor! Chapeau.
 
  • Like
Waarderingen: Lef
Walnut Het is zeker een prestatie om zo droog te staan, maar met zo weinig massa is er toch geen nut om zo droog te staan wanneer we het vanuit BB perspectief bekijken? Dit is een mooie fysiek, voor een wielrenner.

Het is pas echt moeilijk om droog te staan met wat meer massa.

Ik zeg dat niet om te bashen maar ik snap niet waarom je zo diep zou cutten met zo weinig massa. Tijd om te BULKEN.
 
Wow gozer, gortdroog

Persoonlijk zou ik ook veel meer massa willen zien als dit, maar ik ben jou niet.
 
Sowieso, wat weeg je eigenlijk nog op deze foto? :O

Zag ergens dat je had gezegd 'ben ecto, gaat langzaam, half kilootje per 4 weken' maar da's natuurlijk bull :P
There's no such thing as ecto, only undereating :P
 
Ano_54321 weinig massa valt mee. Geen ifbb pro nee, maar ws wel gewoon natty. Atletisch figuur geniet mijn voorkeur boven mijn eigen reet niet af kunnen vegen.

Hoe dan ook, keep it up man. Laat maar lullen.
 
Hé jongens. Bedankt voor jullie reacties.

Ik schommel tussen de 75 en 80 kg constant.
En inderdaad, ik ben gewoon een gespierde wielrenner/ethiopiër, ha ha.

Als ik echt massa wil pakken moet ik zeker richting de 90-93kg ''bulken''. Maarja, Dan verlies ik die ''aesthetics'' :treuren:
Om na die 90-93kg weer droog te komen is geen enkel probleem voor mij, daarin tegen.

Dilemma! Tips & Feedback altijd meer dan welkom!!
 

Media informatie

Album
Progressie 2016.
Geplaatst door
KoekieMonster
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.224
Aantal reacties
21
Beoordeling
5,00 ster(ren) 1 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
LG Electronics LG-P710
Opening
ƒ/2.4
Brandpuntsafstand
3,2 mm
Blootstellingstijd
1/25 seconde(n)
ISO
1100
Bestandsnaam
4th September 2016 (10).jpg
Bestandsgrootte
1,9 MB
Datum gemaakt
zo, 04 september 2016 6:19 AM
Dimensies
2448px x 3264px

Deel deze media

Back
Naar boven