Fitness Seller
Cut 2012
A

Cut 2012

Beetje laat begonnen met cutten, zomer is alweer bijna voorbij. In ieder geval van ~15% richting de 10-12% gegaan in circa 6 weken. Nu dat onderste randje buikvet nog shredden.
Op deze foto 97kg nuchter.

In de winter van poging een cleanbulk tot circa 105kg met voornamelijk focus on kracht. Daarna weer wat hypertrophy training in het voorjaar en hoop volgende zomer rond de +100kg te zitten met 10% BF.
jeezz wat een poten.

Alles ziet er goed uit in mijn ogen maar het zou je fysiek zeker ten goede komen als je je schouders nog even dat beetje extra aandacht geeft.
 
Thanks! Ik heb de laatste tijd heel zwaar schouders getraind maar wel in een lage rep range (veel pushpresses, 5-5-3-1-1-1 om veel kracht te winnen) met weinig isolatie. Moet er inderdaad wat extra massa op zien te krijgen :)
 
vet randje op de buik???waar dan??? ik vind je benen super! Ben echt van de benen.Ze zijn lekker massief!Volgens mij heb je van nature wat smallere schouders??? die mogen wel wat meer als je op de verhoudingen let....
 
Netjes man ziet er droog maar ook nog groot uit. Niet droger gaan, lekker groeien naar de 100+ en dit bf vast proberen te houden:)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ano_91225
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.409
Aantal reacties
9
Beoordeling
5,00 ster(ren) 1 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
okay2.jpg
Bestandsgrootte
58,1 KB
Dimensies
671px x 418px

Deel deze media

Back
Naar boven