Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Thnx piemol! Ja creatine in de cut is wel motiverend, je verliest je kracht niet word zelfs nog wat meer en je krimpt niet maar word zelfs nog wat groter en droger tegelijk is wel optimaal eigenlijk
Green bulge.. Ga als het potje op is denk ik CLOUT proberen.
Merk wel bij green bulge dat je echt meer energie hebt had echt zin om 4 uur lang door te trainen terwijl ik in me cut zit en je eigenlijk veel minder energie hoort te hebben en me pomp leek ook wat groter dan normaal
Nee geen cut supplement, dat zou ik er anders wel bijzetten.
Ik was wel van plan als ik niet snel genoeg droog zou zijn om Hydroxycut hardcore te bestellen, daar heb ik veel positiefs over gehoord maar dat is helemaal niet nodig geweest gelukkig
buiten het 4-uur-niet-eten-verhaal van je kan die 4 uur trainen nooit goed zijn.. als jij zwaar intensief sport kan je die 4 uur nooit volhouden.. en als jij je kracht verdeeld over die 4 uur zeg maar wat heb je dan aan die training? :S
gewoon een mooie split of fb schema maken waarbij je MAX. 2 uur bezig bent op een dag man..
je breekt de boel af met die 4 uur van je dwaas lol
Ja dat is ook maar 1 of 2 keer geweest hor toen had ik nog niet zoveel verstand over hoe en wat ik dacht hoe meer ik doe hoe beter, was dan aan het eind wel helemaal kapot maar voelde wel chill Nu train ik wel max 2 uur, maar mijn schema van nu heb ik pas nog hier op het forum gepost en ze zeggen dat ik een normaal weekschema van iemand op 1 dag doe
thnx! maar een beachboy heeft meestal alleen dikke borst en zichtbare blokjes, ik wil gewoon alles goed afgetraind en goed gevormd hebben niet TE groot maar wel groot, dus een beachboy maar dan wel ALLES netjes
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.