MuscleMeat
Maxiation

Cut week 1

• Media owner Maxiation
  • Datum plaatsing
Even een foto voor begin van een kleine cut, probeer nog 3 a 4 kilo kwijt te raken.

BW hier: 93.9

PS: sorry voor kwaliteit
Walgelijk hoofd? Wat is dat nou weer voor opmerking..
Goed fysiek, staat toch al redelijk droog waarom nog cutten?

Max, je bent ziek in je hoofd om nog te gaan cutten. Als je zo verder doet snatch je morgen nog maar 50 kg :D.

Fysiek ziet er wel goed uit man !

hmm ik heb gister nog dubbels gesnatched met me oude 100% :P dus gaat goed haha

Ik cut verder omdat:
ik nog 1kg kwijt moet voor 12 februari ( NK gewichtheffen )
En gewoon omdat het kan, het beperkt me toch niet in me krachtstats.. en daarna onderhoud ik het en wil ik 94kg @ 8% worden :D

hier komt het beter uit overigens:
vdfm2o.jpg

Goede armen en traps zijn ook netjes zo te zien.
Maar je bent echt een rechthoek, geen enkele V-vorm, geen taille, dat staat wel apart...

haha ja ik ben relatief klein en heb breude heupen.. is lastig om dan nog V-Vorm Creeren.. kzal een back double biceps maken over 5 weken..

M
kerel jij bent echt veel verandert in de laatste maanden! als k je nog voorstel op 114kg, spekkig buikje, dikkere kop, no abs, en nu dammz flink wat vet kwijt geraakt! staat je goed man! nog ff doorgaan en dan is t helemaal goed! topp

Max ziet er goed uit !! En als je je stats kan behouden waarom niet cutten !!! Mja over dat vierkant gesproken ik denk gewoon dat je core door al die SM / Pl trainingen wedstrijden abnormaal gegroeid is !!!

ziet al goed uit bro, wanneer weer naar de kapper? LOL
ben benieuwd naar eindresultaat van je cut nu.

Thnx y'all :P

@ koentje: ik ben er eigelijk iedere zaterdag man, alleen sla ik morgen effe over.. kga van de week..

groet

Dan zal ik over 5 weken weer op dezelfde locatie foto's maken ( beter licht ) en een brute pose maken haha :D

Idd, ik vond je op je vorige foto's ook bruter, hier sta je wel weer meer aesthetic, mooi fysiek in ieder geval en je bent ook nog retesterk

Ja weet je wat het is... in real life ben ik echt wel bruter dan op vorige foto's... maar zo zie je maar dat foto's zowel negatief als postief een vertekend beeld kunnen geven.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Maxiation
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.165
Aantal reacties
35
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews