Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hmm ik heb gister nog dubbels gesnatched met me oude 100% dus gaat goed haha
Ik cut verder omdat:
ik nog 1kg kwijt moet voor 12 februari ( NK gewichtheffen )
En gewoon omdat het kan, het beperkt me toch niet in me krachtstats.. en daarna onderhoud ik het en wil ik 94kg @ 8% worden
owja voor zover t uitmaakt:
Armomtrek: 45 cm
Been omtrek: 66 cm
M
metal_chris
kerel jij bent echt veel verandert in de laatste maanden! als k je nog voorstel op 114kg, spekkig buikje, dikkere kop, no abs, en nu dammz flink wat vet kwijt geraakt! staat je goed man! nog ff doorgaan en dan is t helemaal goed! topp
Max ziet er goed uit !! En als je je stats kan behouden waarom niet cutten !!! Mja over dat vierkant gesproken ik denk gewoon dat je core door al die SM / Pl trainingen wedstrijden abnormaal gegroeid is !!!
Ja weet je wat het is... in real life ben ik echt wel bruter dan op vorige foto's... maar zo zie je maar dat foto's zowel negatief als postief een vertekend beeld kunnen geven.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.