AndroidHealthClinic
D4C63A3E-7456-459B-B911-2719F8BBCD82.jpeg
DeepblueTonijn

D4C63A3E-7456-459B-B911-2719F8BBCD82.jpeg

Einde cut twee weken geleden - afgesloten met een shoot.
Dit was mijn eerste échte cut door middel van dieeten. De afgelopen 4 maanden heb ik veel veranderd en geleerd: voor het eerst bezig en bewust zijn met voeding, cardio voor conditie, benen trainen (deed ik eerst niet), andere manier van trainen (waaronder focus op houding en uitvoering), (en verstandigere kuurdosering). Ook staat mentale gezondheid voorop. Voor mijn gevoel ben ik nu eigenlijk pas begonnen met sporten, als ik de laatste maanden vergelijk met de laatste 4 jaar. Dan heb ik gewoon mijn tijd verspild de laatste 4 jaar.
Net fysiek. Begrijp ik het dan goed dat je wek al kuurde, maar nog geen benen trainde?
 
Net fysiek. Begrijp ik het dan goed dat je wek al kuurde, maar nog geen benen trainde?
Klopt. Ik was voor de corona lockdown van sportscholen eigenlijk precies het verkeerde voorbeeld van een festivalganger - niet benen trainende - kuurder die ook nog is niks met voeding deed. Tijdens de corona lockdown kwam ik in contact met een medesporter en daar heb ik vaak mee gezeten om te overleggen en praten over alles met betrekking tot sport. Toen corona lockdown voorbij was en sportscholen open gingen ben ik eerst begonnen met bloedwaardes testen en daarmee verder gaan. IK ben met alles back to basic gegaan qua oefeningen en trainingen en ben dus sinds 3 maanden geleden pas echt begonnen met bodybuilding voor mijn gevoel.
Kuren heb ik al flinke doseringen gehad en ook tren/deca. Nu cruise ik alleen maar op 125mg, meer heb ik niet nodig.
 
Klopt. Ik was voor de corona lockdown van sportscholen eigenlijk precies het verkeerde voorbeeld van een festivalganger - niet benen trainende - kuurder die ook nog is niks met voeding deed. Tijdens de corona lockdown kwam ik in contact met een medesporter en daar heb ik vaak mee gezeten om te overleggen en praten over alles met betrekking tot sport. Toen corona lockdown voorbij was en sportscholen open gingen ben ik eerst begonnen met bloedwaardes testen en daarmee verder gaan. IK ben met alles back to basic gegaan qua oefeningen en trainingen en ben dus sinds 3 maanden geleden pas echt begonnen met bodybuilding voor mijn gevoel.
Kuren heb ik al flinke doseringen gehad en ook tren/deca. Nu cruise ik alleen maar op 125mg, meer heb ik niet nodig.
Ik waardeer je open en eerlijkheid!
Je bent nog steeds erg jong en eigenlijk te jong om te kuren naar mijn mening. Maar beter dat je het nu zo verstandig mogelijk aanpakt. Je hebt een heel goede basis al dus je zult nog aardig wat gains gaan maken.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DeepblueTonijn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.029
Aantal reacties
4
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Canon Canon EOS R
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
47,0 mm
Blootstellingstijd
1/250 seconde(n)
Bestandsnaam
D4C63A3E-7456-459B-B911-2719F8BBCD82.jpeg
Bestandsgrootte
374,2 KB
Datum gemaakt
zo, 25 oktober 2020 2:23 PM
Dimensies
1536px x 2305px

Deel deze media

Back
Naar boven