1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis
Foto Contests

Daann01

Daann01
Foto Contests, 31 jul 2017
    • Aeresan
      jammer dat je je in de datum vergist hebt en minder gelogd hebt. Toch wel een redelijk goed resultaat neergezet:)
    • Beoordeling:
      2/5,
      The Roadwarrior
      Het feit dat je je een maand heb verkeken met je foto's komt het bij mij over dat je het niet al te series neemt. Met die gewichten die je pakt had ik er misschien meer van verwacht. (kan ook aan de foto's liggen)
    • Skatermarvin
      Wat een massa! Maar had hier ergens meer van verwacht!
    • Beoordeling:
      2/5,
      EigenWereld
      Voor een bodybuild wedstrijd vind ik je toch niet droog genoeg. Zat een stuk meer in zo te zien!
    • CoolBuilder
      Goed fysiek en goed droog en symmetrisch. Ik denk dat je hoger zou scoren als de foto's iets duidelijker waren! Toch kan ik daar wel doorheen kijken en is het wel 4 sterren waard
      daann01 vindt dit leuk.
    • daann01
      Aeresan en The Roadwarrior vinden dit leuk.
    • EigenWereld
      @daann01 Ik weet je achtergrond verhaal niet, ik had het over deze wedstrijd. :P
    • daann01
      @EigenWereld ooow zo, ja klopt, vond het niet slim om nu al te diep te gaan zo lang voor mn wedstrijd
    • Beoordeling:
      4/5,
      The Novice
      Beste legs van de contest
      daann01 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Punjab
      Een maand vergissen :roflol:
      Goeie benen in elk geval!
      daann01 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Scarface17
      Ziet dat er flink wat massa wel op zit. Denk dat betere foto's in ander licht je een beter resultaat in deze contest zouden geven.
      daann01 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      andress
      5 sterren
      daann01 vindt dit leuk.
    • Cool Novice
      Ik had wat meer verwacht, maar misschien komt dat doordat je je had vergist in de datum. Je krachtstats zijn wel super en ik denk dat je er veel meer uit kan halen!
      daann01 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      1/5,
      KategorieC
      5e plek...ook een heel net buff fysiek met ontzettend goede benen
    • Beoordeling:
      4/5,
      Tr3nbolon3
      Foto's doen je fysiek niet goed maar je ziet dat er potentieel in zit. 4 sterren!
      daann01 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      2/5,
      sebastiaanbb
      keep up! goed bezig
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Big-T Memorial Contest
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    31 jul 2017
    Bekeken:
    1.089
    Reacties:
    16

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    214,8 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1000px
    Hoogte:
    1000px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

• Stats:
    20jaar
    173cm
    96kg

hey allen! dit jaar wilde ik ook graag eens meedoen aan de fotowedstrijd en hoop goed te eindigen! mijn fitnessavontuur begon 3jaar geleden toen ik toch wel veel te dik werd, direct was ik verslaafd en ben niet meer gestopt!