1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Ano_21975

dbbfoto1

dbbfoto1
Ano_21975, 23 apr 2009
    • pash
      mooi abs borst en armen lopen achter
    • Ano_21975
      Borst valt hier beetje weg, is beter ontwikkeld dan je hier terugziet op de foto.

en hoezo superdude? Mijn doel was/is vetverbranding, ik hoef geen 95 kilo wegende buffel te worden.
    • Heywood Jablomi
      "ik hoef geen 95 kilo wegende buffel te worden."

Waarom dat in godsnaam niet !!! :P

Als je de c en de n in jouw naam verandert heet je On-Carb dus wat dat betreft zou je toch wel goed moeten gainen :)
    • Ano_21975
      Ik wil geen buffel worden omdat ik dat tja, gewoon niet wil worden :P Mijn doel is een goede, stevige fysiek, zonder echt te veel massa zeg maar. Iemand die er in zn shirt normaal uitziet, maar daaronder toch redelijk buff is, zeg maar xD
    • JanPaul90
      Mooi beach fysiek.

Uit het oogpunt van een bodybuilder gekeken te weinig massa, maar je hebt al aangegeven dat het niet je doelstelling is om een beest te worden. Uit het oogpunt van een geil chickie op het strand +1 :P
    • newguy10
      als je moet kiezen tussen fitness/bodybuilding bij home
      waarom ga je hier dan heen
    • indigojup
      log je in bij dbbfitness forum
    • Heywood Jablomi
      JanPaul ik vind het nogal verontrustend dat jij vanuit het oogpunt van eem geil chickie kan zien...

Verder Newguy 10 ebn Indigojup: VERY TRUE!
    • Angilo
      @JanPaul, beetje nasty uitspraak.

Ik vind 't nog niet beach waardig. Mag eerst wel ene kilo'tje of 10 bij. Armen en borst.
    • Ano_21975
      Ik wist niet eens dat er een fitness forum was joh.. mijn dbb link staat ingesteld op t voeding forum als home zeg maar... ik kom nooit bij die homepage.

Thanks voor de 3 though! ^_^ Charmant.
    • indigojup
      heb er een mooie zeven van gemaak,dan wel vanuit een fitness oogpunt bezien ;) ,zo zie je dat ik niet van slechte wil ben of je wil afkraken
    • Richard19
      Dus je vindt nu dat je je doel hebt bereikt?
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Ano_21975
    Datum:
    23 apr 2009
    Bekeken:
    1.271
    Reacties:
    14