1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

el smurfo

de badkamer

72 kg 178 cm koud genomen dus niet na een training omdat je er toch zo niet bijloopt in het dagelijks leven. buikspiertjes aangespannen voor zover zichtbaar :p doel 76 kg wegen en 2 kg vet verliezen in de komende 3 jaar waarom 3 jaar? heeeeeeeeeeeeel zwaar werk waardoor amper vooruitgang

de badkamer
el smurfo, 6 aug 2008
    • SpprSi
      Wat doe je van werk, vreet dan toch gewoon?
    • el smurfo
      ik vreet echt genoeg :p
      gewoon het is er altijd +30 graden en elke keer als ik in de buurt kom van de machine waar ik aan werk tot 100 graden als ik mijn hoofd er tussen steek wat soms wel moet en anders ook wel rond de 50 graden als ik die persmachine met perslucht moet uitkuisen. Verder 1 keer pauze en een zeer hoog werktempo. Ik wil graag bediende worden maar ik vind nergens vacatures en tegenwoordig moet je al voor helpdesk een A1 hebben... ik zoek dan maar iets als administratief medewerker en in de weekends ergens arbeider maar zulke vacatures vind ik ook niet direct en gaan meestel weg naar de vrouwtjes :D
    • Ano_1993
      Ziet er goed uit hoor smurfie;) Al zoveel posts, en dit is je eerste foto xD
    • el smurfo
      heb ooit eens een vage foto gepost onder een dubbelaccount voor de anonimiteit maar big-t stuurde me direct dat dit niet mocht :(
      en omdat ik een brave jongen ben doe ik dat niet meer *puppy-eyes*
      en je hebt dubbel zoveel posts per dag dan mij :D
    • black2white
      ziet er goed uit hoor!

En je hebt een doel voor ogen, dat is al een +
      alles wat je eerder bereikt geeft alleen maar meer motivatie :)

lekker doorgaan!
    • Carnalito
      Ga zo door. je wilt waarschijnlijk een gespierd athletisch lichaam. Lekker je dingen blijven eten. Die 2 kilo gaat er wel af. Zo aan je lichaam te zien een hoge verbranding. Tussen de ecto- en de mesomorf in.
    • el smurfo
      yup idd, ik denk dat mijn bovenkant borst, schouders en eigenlijk ook armen wat achterlopen. Dat merk je zeker als ik weer een dipje heb en 2 kg afgevallen ben. Dan zie je mijn buikspieren wel wat meer maar zijn mijn armen echt heeeeeel zielig en mijn rug eigenlijk ook maar als ik hem aanspan niet.. eigenlijk moet ik dus nog aan alles werken en de belichting op die foto is wel heeeeeel erg goed dus ik zeur zowiezo al wat :D
    • seagal
      3 jaar? kerel ga studeren of zoek een ander baantje! baantjes zat!
    • Keranos
      Ziet er wel redelijk uit, kerel! :D
    • supreme
      netjes dude. Had ik niet verwacht.
    • guardian
      Heel goed bezig gast. Khad gedacht dat je een slecht fysiek zou hebben maar het is dik in orde. Verhoudingen en BF zijn goed, nu iets van een 8kg meer massa en het is een topfysiek.
    • el smurfo
      ik heb ook wel een slechtere fysiek maar de belichting is gewoon altijd fantastisch in die badkamer :D tnx anyway :p
    • Anoniem8600
      4kg op 3 jaar pakken is lame voor woorden.. Dit jaar plak je dat er makkelijk nog aan.
    • Gorill0r
      Wie had dit verwacht, super kerel, ga zo door.
    • b t s
      omdat je altijd van die mooie (sprookjes)verhalen schrijft echt een 8 omdat je toch nog de tijd vindt om te trainen!
    • Loca
      Je mag je doelen best iets hoger leggen Smurfie, je kan veel meer bereiken dan je nu voor ogen lijkt te hebben. ;)
    • H3LLRAIS3R
      Heb je jezelf een baard gepaint? xD
      Net fysiek.
    • el smurfo
      @loca en seagal en adon1s
      ik zit al een half jaar rond die 72 kg dus dat lijkt me onrealistisch en ik heb niet meer de mogelijkheid om verder te studeren vanwege een heel financieel egoistische moeder.

ja die baard is met photoshop gedaan :D
      ik zie er zo veel gevaarlijker uit :o
      :D
    • MacB
      2kg vet verliezen in 2 jaar? dat doe je in 2 weke :P
    • MacB
      ziet er goed droog uit qua UP, alleen wo sind die beetjuhz?
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    el smurfo
    Datum:
    6 aug 2008
    Bekeken:
    8.648
    Reacties:
    28