MuscleMeat
Determination
Foto Contests

Determination

Jij hebt imo het mooiste fysiek van alle deelnemers: 89 kg bij 5% met jouw lengte is behoorlijk wat massa; je rug is perfectie, je hebt een goede ko... uh glutes, goede glutes ;-) de separatie op je schouders en armen is indrukwekkend, en als ik lees dat je dit ook nog naturel hebt bereikt... diep respect man!

Tips voor de volgende keer: idd benen blijven trainen, af en toe ook obliques pakken, tanktop uit als je in de zon gaat zitten, sokken uit als je op de foto gaat... en de fotograaf van markrot inhuren ;-)

Goed bezig, kerel!
 
Dit is voor mij duidelijk de winnaar!! echt mooie verhoudingen en super shredded kerel. insane die rug pic ook een mooie volle chest. congratz
 
je fysiek is echt mooi (die rug, wauw!) en ook nog es keidroog. Mooi ook dat je dedication naar voren komt in je verhaaltje. Winnaar wat mij betreft ;)
 
Je doet me aan Frank Zane denken man (hoewel jij een stuk langer bent!!) Maar de aestehtics ala Frank Zane!!!Echt bizar mooi fysiek. Van mij mag je in de top 3 eindigen gozer!!!
 
Jij komt ook echt wel een beetje uit de lucht vallen he?

Je hebt opvallende triceps, zo komen zo heel laat onder je schouder vandaan. Hoe dan ook, ontzagwekkend goed fysiek, je hebt je aanhechtingen en shapes ook mee, jammer dat je quadriceps en inderdaad je obliques wat minder zijn, maar je hebt wel brute hams en calves.

Daarom geef ik een 9(9.5 eigenlijk, maar weet niet of dat kan). Anders was het een perfecte 10 geweest.
 
Je hebt echt klassieke vormen kerel en bent pas 20! Je oogt veel zwaarder. Je benen moeten echter wel bijgetrokken worden, anders raak je uit verhouding, vooral hams. Prima resultaat
 
Heel erg goede shap. Met deze leeftijd ook nog. Erg uitgebalanceerd. Benen zouden wat meer in verhouding tot het bovenlichaam kunnen imo. Desalniettemin krijg jij de volle score van mij. Succes met de contest.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2013
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.294
Aantal reacties
19
Beoordeling
4,74 ster(ren) 194 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Determination.jpg
Bestandsgrootte
341,7 KB
Dimensies
2028px x 1021px

Deel deze media

Back
Naar boven